FruW skrev 2011-01-21 13:41:54 följande:
SoMa, jobbigt med att varken få plus eller mens! Hoppas du får ett fint plus snart (eller i värsta fall tanten, då vet du iaf o får en ny chans snart igen!). Såå jobbigt att gå o vänta så där! Ang restaurangen på kanarieöarna. Vi bodde på hotell Jardin del Sol, Espetada ligger 5-10 min promenad därifrån. Googla Espetada så hittar du både adress o karta på deras hemsida. Kan rekommendera rätt nr 21, Espetada Original, sååå gott!! (om man gillar kött....) Efterrätterna var också jättegoda! Mums!!
Ego - bim på tisdag.. Tänkte testa på måndag morgon. Ska till uppsala med jobbet på måndag em, skönt att veta innan hur det ser ut. Har dock inga större förhoppningar.. Hade lite molande känsla i magen i går, men är borta idag. O ilsket humör på sambon (symptom för mig, hehe), o smärta i ryggen de senaste dagarna, men säkert bara vanlig PMS =(
Stor kram till världens bästa FL-tjejer från mig!!
Åhhh, tack! Ska googla på det.
Jag älskar kött! Vi har flera favorestauranger med jordens godaste kötträtter, vore kul med en till.
Tanten helst nu! Ingen tant på Kanarieöarna, för annars kommer hon dyka upp vecka nr 2 där och svärmor ska dela lgh med oss första veckan, så då hade jag hoppats ha mens då (fast helst ett litet knytt på tillväxt i magen), hur blir det med mysandet nu?
Ingen idé att spekulera, det blir som det blir. Fast tradigt till max med denna väntan. Sorry, nu blev det lite ego, IGEN
Hoppas, hoppas du får ett
på måndag! Sover ni kvar här då eller är bara här em/kväll? Jag kan vinka åt dig mentalt, sitter inte i centrum o jobbar...
Jag kramar också om världens bästa FL-tjejer!