• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

sugarrush skrev 2011-01-20 13:23:20 följande:
    Jamen precis. Det hade varit typ helt omöjligt att plussa på BIM-9. Eller jo, det kanske hade gått om man hade en extremt lång lutealfas.
    Ja, och det är väl inte så vanligt att folk har det?

Hur mår du idag?
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-20 13:49:46 följande:
    Jo jag mår bra. Är jätteglad eftersom jag testade med digital imorse och fick "gravid 3+" redan nu på 4+4. Tidigare har jag inte ens fått det på 6+0..
    Snart är du där du också!
    Åh, vad roligt för dig, gumman!! Skrattande Den här gången blir det bebbe!! {#emotions_dlg.flower}

Ja, det får vi hoppas, förr eller senare så...
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-01-20 14:23:09 följande:
    Jag såg det jag med... hon hade tydligen nån liten blödning förra månaden som hon själv inte riktigt trodde var mens... Men hennes starka plus på bim-9 stämmer plötsligt lite bättre...
    Ahh, det förklarar ju saken om hon blödde lite... Fast jag har ju sett hennes test och de var först jättesvaga när hon började testa, så då är hon väl säkert låghormonare?
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-01-20 17:34:27 följande:
    Jo det kan tänkas...

Hörrni visst fanns det några hästtjejer i tråden? Pixan? Jag har allvarliga sug på att återuppta ridningen....
    Kör hårt! Jag tog upp ridningen i feb förra året efter typ 23 år Fast sen plussade jag ju och då vågade jag inte fortsätta för att riskera missfall, så ironiskt när jag fick mf ändå... Tungan ute 
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-01-20 17:44:52 följande:
    Jaaa... jag är så jäkla sugen... kanske bra att fokusera på nått annat...
    Tycker absolut du ska ta upp det igen, är ju superkul!!
  • SoMa72
    Bev skrev 2011-01-21 08:55:50 följande:
    Hej fina tjejer!

Jag vet inte om jag har hunnit berätta men fre den 14/1 föddes en oerhört efterlängtad trådstartsbebis (sedan alldra första början). Det blev en liten tjej på 3890 gr o 52 cm lång och alldeles perfekt. (finns att beskåda i mitt galleri en liten stund till). Allt gick hur bra som helst och vi fick en mycket fin förlossning.

Det känns helt fantastiskt att hon faktiskt valde oss som föräldrar och att detta lilla mirakel ville stanna hos oss. Men utan denna tråd hade det inte varit lika lätt att fortsätta hålla modet uppe efter 3 mf på raken... Vill bara tacka er som varit med sedan start och peppat och stöttat, och till er som är kvar eller kommit nya.. VAR RÄDDA OM VARANDRA i denna tråd, den betyder oerhört mycket! SNART är det eran tur att få hålla i ett litet mirakel, även om det känns tungt vissa perioder (eller typ alltid) så önskar jag och hoppas och tror att det snart är er tur!

TACK FÖR ATT NI FINNS!

Kramar Från BEV
    Jättegrattis, vad underbart att höra! Skrattande Ska spana in galleriet...

Kram
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-21 10:38:13 följande:
    Hur går det SoMa? Någon mens i sikte?
    Näääääääääääääääää Gråter och bara Minus, jag blir tokig! Skrikandes Varför krånglar kroppen så här? Mensen kom ju igång så fint förra månaden.... Usch, jättedrygt, men jag kan ju inte göra nåt, hjälper inte att jag är ledsen/arg heller Glad

Hur mår du idag?
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-21 11:20:48 följande:
    Nejmen stackare, vad jobbigt! Det enda man kan göra är ju att vänta och det SUGER verkligen.
    Jag håller ändå tummarna för dig, fortfarande!

Jag mår bra, lite molvärk då och då men inte så farligt. Lite ömma bröst, och lite förändrat smak- och luktsinne. Men jag är ju bara i vecka 5, så jag antar att det blir mer så småningom.

Kram!
    Jag vet, suger BIG TIME!! Tack, gumman!
    Och som vanligt far jag runt i trådar och läser och spekulerar, nån som fick minus till BIM+6 och sen väntade tvillingar, troligt att det skulle gälla mig.. Tungan ute Eller såna som plussar vrålsent o inte har några symptom alls. Jaja, tur man kan önskedrömma iaf.

Skönt med relativt lindriga symptom för dig, hoppas det inte blir så mkt värre.

Kram tillbaka! {#emotions_dlg.flower}
  • SoMa72
    Odetta skrev 2011-01-21 12:30:33 följande:
    Alla underbara kvinnor här...jag vill bara säga till er alla: GE ALDRIG UPP!!!

För 1 år sedan (den 26/1-10) blev jag skrapad för vårt MA i v16 och efter det följde 3 tidiga mf till på raken. Men vet ni, idag den 21/1-11 klockan 04:54 fick vi äntligen vår efterlängtade lillebror! 

Ge aldrig aldrig upp, det må kännas som en jävla mount everest uppförsbacke, men det är värt det. Era bebisar finns där, det måste bara vara rätt bebis som flyttar in...och det kommer dem att göra!

***bamsekramar***

Men åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Hjärta Grattis till den fine lille killen! Skrattande

Bamsemegakramar tillbaka!
  • SoMa72
    FruW skrev 2011-01-21 13:41:54 följande:
    SoMa, jobbigt med att varken få plus eller mens! Hoppas du får ett fint plus snart (eller i värsta fall tanten, då vet du iaf o får en ny chans snart igen!). Såå jobbigt att gå o vänta så där! Ang restaurangen på kanarieöarna. Vi bodde på hotell Jardin del Sol, Espetada ligger 5-10 min promenad därifrån. Googla Espetada så hittar du både adress o karta på deras hemsida. Kan rekommendera rätt nr 21, Espetada Original, sååå gott!! (om man gillar kött....) Efterrätterna var också jättegoda! Mums!!

Ego - bim på tisdag.. Tänkte testa på måndag morgon. Ska till uppsala med jobbet på måndag em, skönt att veta innan hur det ser ut. Har dock inga större förhoppningar.. Hade lite molande känsla i magen i går, men är borta idag. O ilsket humör på sambon (symptom för mig, hehe), o smärta  i ryggen de senaste dagarna, men säkert bara vanlig PMS =(

Stor kram till världens bästa FL-tjejer från mig!!
    Åhhh, tack! Ska googla på det. Jag älskar kött! Vi har flera favorestauranger med jordens godaste kötträtter, vore kul med en till.
    Tanten helst nu! Ingen tant på Kanarieöarna, för annars kommer hon dyka upp vecka nr 2 där och svärmor ska dela lgh med oss första veckan, så då hade jag hoppats ha mens då (fast helst ett litet knytt på tillväxt i magen), hur blir det med mysandet nu? Obestämd Ingen idé att spekulera, det blir som det blir. Fast tradigt till max med denna väntan. Sorry, nu blev det lite ego, IGEN Skäms

Hoppas, hoppas du får ett Plus på måndag! Sover ni kvar här då eller är bara här em/kväll? Jag kan vinka åt dig mentalt, sitter inte i centrum o jobbar...

Jag kramar också om världens bästa FL-tjejer! Hjärta 
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3