• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

sugarrush skrev 2011-01-13 22:38:47 följande:
    ÄL-flytningar typ? Jag har personligen inte haft det som tecken på grav men jag tror jag läst at vissa haft det.
    Testa i helgen igen, du SKA med på januaritåget. Du och flera till (ni vet vilka ni är !!!)
    Alltså, jag brukar inte ha direkta äl-flytningar, bara vanliga vid äl, de här är ju mer skumma och borde ju inte komma så här långt efter äl, om jag nu hade äl 3 jan, men jag kan iaf inte ha haft äl 12 jan om jag hade mens 20 dec tycker man. Har dock haft ganska duktigt med flytningar ända sen äl, mer än jag brukar. Tror ändå jag väntar till mån-tis med att testa eftersom jag hittills bara har plussat efter BIM. Jag VILL med på januaritåget Så jag hoppas att jag och de andra kommer med, annars får vi ta nästa tåg i värsta fall Flört
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-13 22:55:38 följande:
    Förlåt, jag var kanske otydlig. Jag menade inte att du har ÄL nu, menade att vissa har ungefär som ÄL-flytningar precs i början av graviditeten som symptom. Sorry om jag var otydlig... Jag menar att det finns en chans att du är gravid!
    Ingen fara, jag tolkade det inte som att du menade det heller... Ja, det gör det ju, men det vågar jag då inte tro på förrän plusset dyker upp Kan ju vara kroppen som jäklas igen, fast den brukar inte göra det så här mkt, man vet aldrig Flört 
  • SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-14 07:06:55 följande:
    SoMa- jag har också haft ÄL-lknande flytningar senaste veckan...och det var ju tecken på något bra!!

NUUU, tjejer, ska jag steppa ur min egotripp och börja fokusera mer på er fina tjejer här inne än på mig själv! CB med veckoindikator visade ett tydligt GRAVID 2-3v så nu vet jag säkert! Är SUPERGLAD, för förra grav steg aldrig hormonet mer än att det stod 1-2v- testade med ett par v mellanrum då jag inte tyckte att det stämde. Nu stämmer i alla fall veckorna så hoppet ligger högt!

STORT TACK för all fin pepp och lugnande ord de senaste dagarna!!
    Åhh, hade du det! Hoppas att mina oxå tyder på samma sak... Får se nästa vecka, tycker jag var duktig som lät bli att testa idag.

Härligt Skruttis!!! Happy for you!!!!! {#emotions_dlg.flower} 

• SoMa72
    Pancakes skrev 2011-01-14 10:50:15 följande:
    Jag med, har haft det nästan ända sen ÄL fram tills nu i vecka 21. Tänker knappt på det längre för jag är så van men så är det faktiskt när jag tänker efter.
    Håhå, jag fortsätter hålla tummarna, känns låååååååååååååångt till mån-tis, men ska försöka att inte tänka på det så mkt i helgen. Tack!
  • SoMa72

MCT79, tror du inte Rosenroten krånglar till äl? Börjar du testa nån dag efter mens eller hur gör du? Kanske ska ge den ett nytt försök även om min cykel blev lite knasig... Håller tummarna för dig!!

• SoMa72

Ja, verkar som att jan är en turmånad för många.
    Ahh, min blev oxå längre. Får nog svänga förbi Apoteket imorgon o köpa lite Rr.

• SoMa72
    pixerpie skrev 2011-01-16 12:46:06 följande:

Mimmi... Du är inte ensam. Jag har inte haft pluss sedan i april, visst är det tröstlöst! Känns som de flesta blir gravida inom ett halvår igen... Men icke!!! Är väl bara att kämpa vidare! 

Tack för tummarna MCT, och flera, men känns som jag gett upp denna månad... Om bara MH ( menshelvetet ) kunde dyka upp så jag kan börja fokusera på pergo istället!! Skit för cykler som krånglar, men fortsätt testa då och mys massor!!

Sugar och Skruttan, härligt med fortsatt starka test!!!

SoMa- hur mår du? Några känningar? Testar du måndag igen? Jag känner typ inget, varken menskänning eller något annat? Dag 35, äl + 17... Bara vänta och se!  

Jag ska testa imorgon, men idag har jag haft vrålont, så jag tror mensen kommer imorgon bitti, förmodligen så snart jag doppat ner testet, så har det varit förr...
    Håller tummarna för dig, gumman!
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-01-16 21:02:19 följande:
    Jag gör dig sällskap i februari!! En oktoberbaby är det ju vi vill ha!!!!
    Jag kommer säkert oxå att göra er sällskap i februari!
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-01-16 21:13:47 följande:
    Jo, jag känner igen det där med testen... Och min mens kom nu i em!! Fast jag var rätt säker på det... Har börjat gravtesta på ett annat sätt, genom att känna på "tappen" känns den som en krater= öppen, är det ingen ide att testa utan då är den öppen inför mensen... Den är också öppen vid äl...
    Testa själv... Mycket billigare än gravtest!!

Nu står mitt hopp till dig! Annars får vi följas åt in i februari! Men hoppas såklart en septemberbebbe har flyttat in hos dig!!!
    Ja, det där med tappen ja... Jag tycker det är lite otäckt att stoppa in fingrarna där... Skäms Får be mannen göra det istället, han tycker åtminstone inte det är lika läbbigt, tur det.

Tack vad snällt, men som sagt jag känner på mig attt jag kommer följa dig även i februari, fast då hoppas jag verligen att vi plussar
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-16 21:55:23 följande:
    Pixan, vad synd att mensen kom! Men 2011-turen kommer hänga i även i februari! Då jäklars tjejen, då är det dags!
    Om några månader har vi tömt den här tråden.

SoMa, jag har fortfarande hoppet kvar för dig. Hoppas testet visar två fina streck imorrn!
    Kram!
    Tack gumman! Tyvärr tror jag inte, har mensvärken from hell och tabletter hjälper inte... Samtidigt som jag misströstar starkt så letar jag trådar där folk plussat trots grym mensvärk, ger alltså inte upp än Tungan ute
    Kram på dig!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3