• SoMa72

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Toknegativt nu med, väntar in mensen under dagen...

• SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-17 07:33:21 följande:
    Nej vad synd SoMa!
    Fast jag har ju inte börjat blöda än, alltid något.
  • SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-17 07:54:26 följande:
    Näj, vad synd! När har du plusat tidigare? Du kan inte vara en av senplusarna?

MCT- hoppas på att ÄL dyker upp snart! Men tänk på att det perfekta ägget kan behöva lite tid på sig och är VÄL VÄRT att vänta påSkrattande
    Jag har ju plusat på BIM+1 samt BIM+5, så aldrig tidigare... Men med tanken på värken igår, så är det föga troligt, men man vet aldrig.

Är ju bara så drygt om man mått illa o haft ont i över en veckas tid, sen försvinner alla symptom hux flux, skitkropp! Skrikandes
  • SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-17 08:06:49 följande:
    Ni som inte plusat denna gången, har ni sett att CB och FL söker 30 kvinnor som försöker bli gravida till en grupp som ska få tekniksa hjälpmedel i form av fertilitetsmonitorer mm? Står som reklamlänk på första forumsidan...
    kan kanske vara något??
    Åhhh, tack för tipset!! Ska genast kolla upp det!

Kram!
  • SoMa72
    pixerpie skrev 2011-01-17 08:37:11 följande:
    Känner igen det där!! Jag kan ta att det tar lite extra tid för oss men att kroppen ger alla symptom och spec ömma bröst veckan innan ( typ mjölstockning och kan inte ha alla vanliga tröjor!) gör ju att det är svårt att ignorera!!!
    Jaja! 2011 SKA vi bli gravida iallafall!! Heja oss!!
    Japp, 2011 är minsann VÅRT år!! Heja, heja! Cool
  • SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-17 08:06:49 följande:
    Ni som inte plusat denna gången, har ni sett att CB och FL söker 30 kvinnor som försöker bli gravida till en grupp som ska få tekniksa hjälpmedel i form av fertilitetsmonitorer mm? Står som reklamlänk på första forumsidan...
    kan kanske vara något??
    Ansökte precis och när jag klickat fick jag till svar: "Vi meddelar dig via mejl under v50 om du har blivit uttagen till medlemsgruppen." Var kanske för sent nu? Nåja, har iaf försökt
  • SoMa72
    sugarrush skrev 2011-01-17 08:59:26 följande:
    v50? Det är ju i december...? Menade de inte vecka 5?
    De menade säkert v 50 eftersom det skulle starta idag, 17 jan, men då borde de ju antingen ha tagit bort länken, alternativt ändra svarsdatum i svaret....
  • SoMa72
    skruttnorpan skrev 2011-01-17 09:26:08 följande:
    Men...vad SKUMT! Har aldrig sett den länken tidigare...eller... menar de inte att de går ut och börjar söka folk i dag då? Annars börjar det kanske NÄSTA år..? och då kommer du redan vara gravidSkrattande
    Hehe, precis och då behöver jag inte vara med...
  • SoMa72

Nån aktivitet här?

Ingen mens, men Minus idag igen, fortsätter testa till tanten ev dyker upp

Kram på er! {#emotions_dlg.flower}

• SoMa72
    Atti skrev 2011-01-18 18:22:15 följande:
    Hej på er.

Jag har varit inne och läst fast inte skrivit jag och många stora Grattis till er  som plussat Skrattande.

Sedan jag plussat i slutet av november har jag inte kännt mig glad åt denna graviditet, vet inte varför, men förmodligen eftersom jag fick ma i v13 i juni förra året. Har heller inte vågat ta klivet över i andra tråden men varit inne och läst. Idag är jag i v.10+6, alltså 11 fulla imorgon.
    Nu vet jag nog varför jag inte varit glad åt graviditeten, för hela eftermiddagen idag så har jag haft mensvärk och nu när jag kom hem så börjar jag blöda.... så då var det kört igen.

Jag har ju två pojkar sedan tidigare och älskar dem över allt annat så nu känner jag bara det räcker med dem. Önskar er allihopa all lycka i framtiden. Kikar nog in nån gång ibland och läser hur det går för er. Ni har blivit som en familj, även om jag inte skrivit mycket så har ni hjälpt mig massor.

Tusen kramar till er allaHjärta
    Åhh gumman, hoppas verkligen att det är en helt ofarlig blödning och att allt är som det ska!

Tusen styrkekramar till dig! Hjärta
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3