Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Ringde sjukvårdsrådvigningen nu eftersom det kom blod nu och mer flytningr samt ont...
    De hänvsiade till ett nummer som itne gick att komma fram på, ringde igen, fick då komma till akuten i staden 5 mil bort som säger att detiderna är fulla idag och att jag får åka in akut och vänta om jag vill..

de flesta tyckte nog jag skulle åka in för att veta, samt utesluta utomkveds. men troligen är det missfall sa alla jag pratade med..

är så skakig och rädd och ledsen framför allt.

vet inte hru jag ska göra. om jag ska säga att jag har ont i magen på jobbet eller vad???

• Muffe80

Hemma från gyn, se såg hinnsäck på 10 mm ca... är i v 5+4 enligt mina beräkningar.
    Sofy, vad såg de nä du var på vul?

Mig såg de inget foster på vilket han sa att han kanske borde gjort, men han var inte säker... hm...

Läs gärna mitt längre inlägg i andra tråden, vi som fått plus efter mf/ma... kan inte kopiera in det här, knasig dator...

• Muffe80

Nej ja är inte ett dugg klokare... bara att vänta och se!

• Muffe80

Ska försöka ta det lugnt. Skippar festen med jobbet ikväll, tyvärr...

Vet bara inte vad jag ska säga nästa gång jag ska iväg? Kan ju inte ha ont i magen jämt. I dag var jag nästa på väg att säga som det var till chefen faktiskt... men hejdade mig. Vill inte att ngn ska veta!

man kanske kan boka tider efter 16.30 på sjukhus? Tror ni det? Då hinner jag jobba klart nämligen.

• Muffe80

Haha lustigt.. jag var också på Liseberg och en vecka senare plussade jag också....

Sugar, vi är verkligen tvillingar.... synd bara att jag troligen överger dig snart...

Klistrar in från annan tråd...
    Suck!!

Mensvärk nu på em, och jag känner hur det rinner flytningar.. .än så länge bruna, men det kommer väl snart rött..

Man säger ju att brunt är gammalt blod, men hur länge kan man ha gammalt blod egentligen? Någonstans måste det ju sippra färskt blod inuti mig?

Är rädd!! Men förberedd!

• Muffe80

Sugar, helt ärligt så ryser jag när jag ser hur lika våra liv är

• Muffe80

Inget blod än, men brunt när jag torkar mig varje gång... nu tredje eller fjärde dagen som det håller på så, varför?

har någon en bra förklaring? det måste ju blöda nånstans eftersom det kommer ut brunt?

Hatar ovissheten!! VUL om ca en vecka, då vet vi mer om jag inte börjat blöda tills  dess.... suck!

• Muffe80

Haha, fler än vi som inte haft sex sedan man plussade? Känns hemskt och tråkigt...

• Muffe80

Jag är så rädd att börja blöda... och få missfall, men risken kanske inte är stor??

• Muffe80

Ja jag menade att jag är rädd att få missfall eller blod av sex, men vi kanske äntligen ska våga oss på det ikväll.. om jag inte somnar innan han kommer hem förstås

Mina blödningar och bruna flytningar är borta sedan två dagar tillbaka, sååå skönt.

Nu vill sjukhuset ha mig tillbaka på fredag, v 6+4 typ för att se om det finns ngt där, men jag vill nog vänta två veckor till 8+2 för att se hjärtat... tills dess får jag hålla mig, men även vara beredd på att det är som sist, att det är en tom säck...

Hur skulle ni göra?

Nu har jag iaf bokat tid för KUB 1800 fattigare... Men vi får med oss en film samt bilder från undersökningen!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3