Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej tjejer

Jag är lite rädd. I går, på bim +5 ungefär, fick jag en liiiiten blödning som i trosan var stor som 5 mm kanske, alltså inte mycket, sen kom inget men på kvllen kom en rejäl flytning kan man säga som var brun... imorse när jag torkade mig kom en liiiten brun flytning igen...

Tror ni man bör oroa sig?

I förra grav. så blödde jag mer på exakt samma dag.. undrar varför?

Tänk om det är missfall på gång?

Tror ni man blöder mindre om man får missfall i v 5? Hur ska man veta om det är missfall om detä r så att man blöder mindre än i v 10?

*rädd*

Idag blir det soffliggande mest hela dagen för att ta det lungt och det är slut med stress och kanske tom sex på ett tag....

• Muffe80

vi har inte haft sex heller... så det är inte det

• Muffe80

Nej jag blöder inget mer just nu och det lilla som kom var nog inget missfall i alla fall... Det kommer aningens brunt men bara lite lite när jag går på toa men inget mer... skönt!
    Hoppas det funkar denna gång!!

Ang. föräldraledighet, kommer ni vara hemma två somrar? Ser att det diskuteras här uppe... ni som ska ha i april och maj alltså.

• Muffe80

Hm jag vill vara hemma två somrar.. kommer du gå på ledighet 1 april typ? Veti nte hur  detta funkar riktigt.. hur tidigt man går...

• Muffe80

Hur funkar det om man blir föräldraledig i april nu, får man fullt antal semesterdagar fast man är mammaledig??

• Muffe80

MCT, vad kosntigt att det blir svagare... kan du inte åka in och be att få göra VUL så du vet? Du har ju inte blödit ngt än.. Kram

• Muffe80
    MCT79 skrev 2010-08-31 14:05:10 följande:
    Å nu blöder jag.... rosa flytningar...  fan.. å har gräsligt ont i ljumskarna.... bara skjut mig nån.
    Neeeeeeej

Kramar om!!!!

Men inte massa blod än?
  • Muffe80

Fyyyy vad hemskt... Jag vet hur du känner dig, men vad hjälper det?

Enda trösten är att du inte hann gå 10 veckor utan får reda på det snabbt nu... men fy fan så orättvist

• Muffe80

Åh MCT tänker på dig, skriv här så fort nu kommer hem... Vi tänker på dig, men det hjälper ju inte dig just nu 

• Muffe80

Prova bidrottninggele, jag blev gravid båda gångerna

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3