Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Ja så kan man ju säga, men då ljuger jag ju för så mycket blöder jag inte.
    är det normalt att man åker in eller inte vid missfall?

• Muffe80

Bm sa att det inte är nån ide att åka in för de kommer bara skicka hem mig om det inte är så att jag blöder massor och det gör jag ju inte.

Är så ledsen, men det behöver jag ju inte skriva här eg.

• Muffe80

Alltså, det rann ju blod och nu småblöder jag lite, lite ont då och då men antar att det kommer göra mer ont snart som sist. Ngt mer ska ju ut liksom. Inga klumpar än.
    Så defintvivt konstaterat missfall från min sida är det ju inte men eftersom alla symtom är som bortblåsta sedan i går så "vet" jag att det är kört...

kan ju avvakta lite och se vad som händer och åka in om ngra dagar om blödningen nu slutar helt, dock tror jag bara den komma öka och öka som sist. hoppas det, om det är missfall alltså, så allt jag kan börja räkna ner till ägglossningen (igen, puh)

• Muffe80

Då får man hoppas på bättre lycka nästa gång för mig, eller oss båda. Tre gånger är ju ovanligt och detta är andra för mig nu, om det är missfall.

Jag frågade bm idag om man måste ha det på papper men de sa hon att man inte behövde utan det räckte att säga att man haft det... iofs ser det ju om man går tillbaka och kollar att jag ringt och meddelat graviditet och har inskrivning bokad osv... som sedan avbokas, det borde ju gälla?

Men jag hoppas inte jag måste vara med om ett tredje!

Denna gång känns det ändå bättre än sist, har inte gråtit så mycket mer senaste timmarna så det är ok.
    Närmsta dygnet visar väl hru det kommer gå, om det kommer mer blod eller inte.

• Muffe80

Sugar, vet att du inte alls känner för detta, men är det inte  bättre att gå ut en sväng på stan då?

• Muffe80

Tack för omtanken.
    Det slutar inte blöda, brunt, inget rött just nu. Många säger att brunt är gammalt blod men jag har läst på internet att det är minst lika vanligt och illa att man blöder brunt, så jag ger upp hoppet och har sörjt klart detta känns det som.
    Känns skönt om allt vore över nu så man kunde börja om, igen..

• Muffe80

Jag kan även rekommendera bidrottninggele, blev gravid på första försöket med dem två gånger

• Muffe80

Haha vet inte om man blir smal, jag har spytt rätt mycket och jag har gått upp 4 kg

• Muffe80

Så gjorde jag på en fest, tog öl efter öl och flera glas men smuttade bara, hällde ut ibland och gav till sambon ibland... funkar

• Muffe80

Du behöver inte koncentrera dig Sugar, tänk på dig själv
    Det är en av de viktigaste dagarna i ditt liv ju

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3