• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Mimmi jo såklart kommer man ju gå upp en del... men hoppas hålla det så lite som möjligt... :)

I morn har jag VUL.... 8,40... tänk på mig då... =)

Jahajaaa....
  • MCT79

Menn oohh var korkad jag är... tog ett gravtest... svagare än på bim+6.... whyyyyyy...varför gjorde jag det?!

Jahajaaa....
  • MCT79
    FruW skrev 2011-07-07 18:41:38 följande:
    Tjoho tjejer!! Ville bara säga att idag har vi beställt vår bröllopsresa, är såååå glad!! :D

Annars är mensvärken här, tänkte ge den en match med hjälp av en stark tablett..

Puss på er godingar!!
    Ohh var bär det hän??? Blev det New York??
    Jahajaaa....
  • MCT79
    FruW skrev 2011-07-07 17:29:57 följande:
    MCT är säkert ingen fara vännen, tänk på att det är jättesvårt att jämföra testerna! Du är gravid gumman, o allt kommer se perfekt ut på Vul! Stor kram till dig!!!!
    Mjaaa... fast det är rätt tydligen... men absolut... om lite mer än 12 timmar är det VUL, då får jag veta!
    Gravid igen, nu får vi se hur långt det går!
  • MCT79

Tack söta ni... det är säkert ingen fara...=)

FruW skrev 2011-07-07 19:01:19 följande:
    Förresten smarta tips på vad man ska göra, undvika etc på Manhattan mottages tacksamt!!
    Ohh jag har massor,,, ska fundera några dar och skriva ner! Åker ni i november?
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-07-07 20:44:25 följande:
    Nä tjejer. Jag har drabbats av negativa tankar. De finns där hela tiden. Det känns riktigt hopplöst detta... Försöker intala mig att det inte alls behöver vara det, men långt inom mig så är deten röst som säger att detta inte kommer sluta lyckligt. Tänk om jag aldrig aldrig får ha min bebis i magen och föda ut den?!Gråter
    Jag föstår precis Rosen... det är nog jättebra att ha nån att ventliera alla tankarna med, jag hade det under en period.. mest för att nöta på sambon som ändå inte riktigt förstår fullt ut....tror jag?

Men sen ska du veta en sak... för att man ska orka igenom all den här skiten så måste man också tillåta sig själv att sjunka och gråta nån dag ibland... bara man inte gräver ner sig totalt och för länge! Jag tror på dig gumman!
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-07-07 21:02:26 följande:
    Har ägglossning nu iaf.Skäms
    Tänker ni köra på? Gör det... å självmedicinera med 1/3 barnalbyl (albyl minor) från nu!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-07 22:28:02 följande:
    vad är barnalbyl för något?
    Det är blodförtunnande, fungerar på samma sätt som Trombyl vilket många med upprepade mf har fått på recept.. bland annat jag denna gången.
    Har man inte det så kan man ta en tredjedels albyl minor och det har samma effekt. =)
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-07 22:30:36 följande:
    och det hjälper dåå*??
    Ja man har sett att det kan ha effekt vid upprepade missfall... det görs studier på det men alla läkare "tror" inte på det ännu.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3