• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Precis sådär! Okej jag får ge mig till tåls några dar...

Nu är vi på väg i bilen... prisa laptop och mobilt bredband...6 timmar i bil är trots allt skittråkigt...  stannad på apoteket innan vi åkte och har bunkrat upp med canesten, nån kylgel som hon tyckte jag skulle prova, två digitala test som de hade "rea" på och så beställde jag hem mer crinone-gel...  har bara hemma så det räcker över resan.. så det finns att hämta ut på måndag..

Hur går det för våra andra testare då? Någon som testat mera`?

Jahajaaa....
  • MCT79
    Lofot skrev 2011-06-23 13:39:27 följande:
    Har testat men det är fortfarande superdupersvagt plus att det känns som att mensen ska komma när som helst. Molvärk i magoch rygg. Nu ska jag åka till kusten i 5 dagar och där har jag inga gravtest så det bl lite "vila". Sen får vi se, har inte mensen kommit efter det så kan jag börja hoppas igen.

MCT, ditt test är såååå fint!{#emotions_dlg.flower}
    Jag fortsätter hålla tummarna för dig Rosen, nått är det ju uppenbarligen eftersom du fått flera svaga tester!

Tack... testet ovan är dock från februari! =)
    Jahajaaa....
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-06-23 14:22:09 följande:
    Vilken vecka var du i då?
    5-6 dar mer än jag är nu ungefär.. Jag vet ju inte exakt när jag hade bim den månaden eftersom jag aldrig fick utslag på ältesterna, men ska jag gå på första vul så var jag kanske bim+ 9 eller 10,,
    Jahajaaa....
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-06-23 14:28:59 följande:
    och nu är du 3 dagar efter så ge det några dagar.
    Jo jag skrev just det i inläggg 8508....
    Jahajaaa....
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-06-23 15:03:50 följande:
    Jag tror på dig, mct! Det kommer bli en fin liten bebis.. Eller många ;) så starka test ljuger inte!

Tråkigt rosen, fortsätter hålla tummarna iaf!
    :)

Nu är vi snart framme... det har tagit mer än en timme längre tid än vanligt.. kommer nog vara närmare 1,5 timme innan vi väl är framme... massor med trafik och bitvis väldigt dåligt väder!

Jag hoppas det går smidigt och att jag inte behöver berätta nått i helgen... fortfarande lite ångest,,,det är sååå tidigt liksom.. 
    Sambons mamma dricker MÄNGDER med kaffe och normalt sett brukar jag hänga på henne en del.. men inte nu,.. vågar inte... i morgon är det dessutom stor midsommarfest med gäster och alkohol...spännande..

Hoppas ni har en bra kväll!
    Jahajaaa....
  • MCT79

Godmorgon tjejer... Måste kolla med er.. Bim+5 idag. Tog ett digitalt test nyss... 3+ veckor sedan befruktning... Borde inte kunna få det än på några dar...

Leaeva tog du någonsin ett digitalt test? Jag ser åttlingar framför mig....

• MCT79

Näe trombyl är blodförtunnnde så den ska inte påverka. Crinone är progesteron och ska inte kunna ge utslag på gravtester...

Nu blev det långt till vul! hahha!

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-06-24 07:41:04 följande:
    MCT japp tog digitalt ... Bim -4 gravid 1-2
    Bim gravid 2-3 och bim +5 gravid 3+

Hmm japp det ser ut som vi följer varandra tydligt gumman :) men du jag lovar att är där mer än en så kommer du ändå inte vilja bli av med någon :) jag gjorde första vul i v 5+3 pga blödningarna av crinonet. Tre hinnsäckar blev synligt då, sen andra gången vul v 7+0 tre foster med hjärtslag så det finns risk att du har släppt fler ägg.
    oj då...haha..ja... vad ska man säga...  :)  längtar till tisdag!!!
    Jahajaaa....
  • MCT79

Nej vad tråkigt rosen!! Men man ska inte ge upp! Vi har försökt sen november 2010 nu..

• MCT79

Jag får magsår av det här... Blöder igen...

Grattis jowian!!!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3