• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa72 skrev 2011-07-11 10:48:52 följande:
    Tack! Haha, I wish... Men eftersom jag var på vul efter pergo och han sa uttryckligen att det inte blir tvillingar, så får jag vara glad att det iaf är ett litet pyre.
    Jo fast jag var ju på vul 5+1 där man uttryckligen bara såg en hinnsäck så......   Oskyldig
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-07-11 10:41:52 följande:
    Haha, kommer du hinna jobba alls..? Kanske bäst att bli mammaledig redan nu ;) hoppas du får alla koller du vill så du kan njuta lite o inte bara oroa dig!!
    Jaa ausch jag behöver koller denna gången... orka gå till v 12 igen och få veta att det inte levt nått på flera veckor.... no way! Ska det gå åt skogen vill jag veta det så fort det går!

Men nu ska det gå bra... det har ni sagt! =))
  • MCT79
    FruW skrev 2011-07-11 11:15:23 följande:
    SoMa tack fina du!! Jag är inte helt på banan ön, men har vågat tassa mig upp på läktaren o nöjer mig med att kika på er andra ett tag till...

Andra omgången med pergo nu, tog första tabletten i går. Men- nja varför skulle det funka nu när det inte gjort det tidigare? Lite deppigt, börjar ställa mig in på att det blir att ställa sig i kö till Ivf till hösten...

Lisa duktig du är!! Bra att inte ta om på maten, det behöver man ju oftast inte! I går var en dålig dag på matfronten för min del, den första på ganska länge. Varför är det så gott med socker för????

Nu som har käkat pergo, o fått mens, har märkt ngn skillnad på mensen? Jag har blött betydligt mindre, samt färre dagar o inte haft lika ont, gillas skarpt!!!
    Socker ääääär gott....  Oskyldig

Jag har gjort så att jag lägger maten på en assiett istället för en stor tallrik... man tar en mindre portion och blir av någon underlig anledning lika mätt.....
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-11 12:59:41 följande:
    Mct ja skärper du inte till dig hoppar jag in i bilen och tar ifrån dig dina test till bebisarna är här! ;) det är bra att bo nära ibland.
    Förvånad
  • MCT79

Mobbing!!  Oskyldig

På tal om att gå ner i vikt så fick jag nått j-vla infall här och bakade schackrutor.... jag baka.. det händer typ vart tredje år...  de ska snart in i ugnen...
    La in dem i mitt viktväktarprogram och det blir 1 point styck så då kan jag unna mig ett par stycken om jag vill! =)

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-07-11 13:19:35 följande:
    Men kör du Vv nu, trots att du är gravid? Eller kör du på amningspointsen? Kommer iofs inte ihåg hur många fler man fick äta då eftersom jag aldrig har ammat...
    Jag tänkte vända mig till en dietist på MVC sen när det väl är dags för inskrivning osv.
    Jag testade ställa om programmet till typ "hålla vikten" mode... fick en väldans massa mer points! =)  Så nej jag siktar inte på att gå NER just nu... utan att HÅLLA den vikt jag har.... iaf första tre månaderna...
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-07-11 14:38:37 följande:
    Vi var på ul idag 15+0 och bäbisarna sprallade på för fullt. Försökte få lute svar på våra 1000 frågor men icke. Usch vi får helt enkel vänta tills v 22 innan de tar oss på allvar. Dessa sex-sju veckorna kommer bli långa ... När ska vi våga räkna in oss som att vi ska ha barn?? Usch detta är trist..
    Men sen givetvis super lycklig att alla tre mår bra och lever :)
    Ohh vad härligt! :D
  • MCT79
    pixerpie skrev 2011-07-11 20:15:49 följande:
    Ja, ha-ha!! Har ju testat allt annat... Nytt jobb! Nytt hus! F-n, jag glömde skaffa hund... Kan det vara därför? *smile*
    Volvon?
    LisaVäntar skrev 2011-07-11 20:08:40 följande:
    Tacka ja så blir du garanterat gravid, pixan!! :)
    Nu har jag ätit mat på assiett! :D
    Det gjorde jag med! Omelett...
  • MCT79
    pixerpie skrev 2011-07-11 20:31:59 följande:
    F-n... Blev ett annat märke!! Obestämd Trodde inte det var så viktigt... Men ska genast kolla blocket...
    Har du fler tips!! Skrattande
    Det ska vara vovven då! Skrattande Men amatööööör, klart det måste vara volvo! (säger hon som åker opel eller toyota...)
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-11 20:40:18 följande:
    Här pratar ni om viktväktarna och äta på assiett. Hur ska jag äta då? Hör på den här. Äter jag nyttigt och bra så jag blir lagom mätt mår jag tokilla efter ca 15 min. Äter jag flott och blir proppmätt mår jag toppen i tre timmar!
    Dilemma!! Sikta på att må bra tycker jag! =) Jag vill helst ha gurka, apelsinjuice och toast...
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3