• MCT79

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

SoMa72 skrev 2011-07-14 13:45:34 följande:
    Näääääääääääää, ska DU börja nu oxå?
    Oskyldig
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-07-14 13:51:27 följande:
    Ursäkta mig, men - MCT, mumsig!!!!! Hahaha! Det fick mig att gapskratta rätt ut, sitter på kontoret o de stackars kollegor jag har tittar undrande på mig.. Tack!! :D

Vill absolut se bilder när ni är mumsiga!!

Lisa- hur är smärtan? Skarp? På ett ställe? Håller tummarna för att det är en "jag får snart ett stort fett plus"- smärta du har!!
    Hahahah varsågooood!  Kyss
  • MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-07-14 13:53:43 följande:
    Molande o mitt i magen, långt ner.. Precis i livmodertrakterna ;) men hemskt molande, brukar inte vara såhär mycket ens vid mens.. Hoppas det, men känner mig tveksam!
    *trumvirvel*
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-07-14 14:26:13 följande:
    Jag gick upp 9 kg med femåringen så vägrar mer än 20 denna gång. Men sen som MCT sa ska vi nog fasen få röra på oss haha.
    Hmm gamling ska det va, jag är ungdom Hahahaha

Min mage är nu i v 16 lika stor som v 30 så jag lär bli STOR
    Jag vet inte om jag har missat det men hur reagerade familjen när ni sa att det var tre??
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-15 06:43:49 följande:
    YES!!! Mensen kom igår. Hoppas jag. Den är väldigt sparsam, men den ökar nog under dagen-.
    Ohh vad skönt! Det enda som egentligen är värre än mensen är att gå och vänta på den när man vet att den kommer...
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-15 15:49:06 följande:
    SoMa72 skrev 2011-07-15 08:27:54 följande:
    Härligt! Nya friska tag igen snart...
    JA nu om en vecka när mensen slutat kan jag örja testa med mina ÄL test igen... Tänkte börja på dag 10-11 någonting.
    Det är rätt inställning! :) Visst är det märkligt hur humöret vänder bara ett par dar in i mensen... till att man ser framåt igen.. måste ju vara hormonellt eller??
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-16 21:28:27 följande:
    Dagarna när man har mens brukar bara krypa fram tycker jag... jag tycker att dom går framåt ganska så bra. Glad
    Skönt Plutten!

Hur går det här inne annars då, ingen som närmare sig Bim? Jag har tappat bort listan helt....
  • MCT79

Äl kan ju egentligen infalla närsomhelst efter mensen... det är tiden från äl till nästan mens som är mer statisk... min är ex alltid 13-14 dagar. Det som kallas lutealfas.

Så ibland har min cykel varit 25 dagar... (äl på dag 11, 6 dagar efter mens) och ibland 40 dagar (äl på dag 26, 20 dagar efter mens) Så det går inte att säga att äl kommer si  och så många dagar efter mensen. Bästa sättet är väl att köra med stickorna! =) Eller tempa eller vad man nu föredrar.. =)

• MCT79

Senaste jag hittade var på sidan 863.... vi kanske ska lyfta fram den lite oftare.. ;)

BIM JUNI

18 juni - Pandoras box78 (1 x, 1 mf, 2 ma, försökt sen nov 2009)
    25 juni- Rosen1 (5e försöket. 2 mf sep 10 och mars 11)

BIM JULI
    3 juli - Havsklippan (ett mf juni -10, förlorade Wilma dec -10)
    5 juli - Mimmi80 (14:e försöket efter 3MF) 
    8 juli - Decembra (10:e försöket efter MA v.17 -10, MF jan & juni -11)
    8 Juli - kalmar brud (1:a försöket efter mf i juni) 
    26 Juli  - flickanfin (1a försöket efter MA vecka 13-14 i mars) 

VÄNTAR PÅ NY MENS ELLER ÄL

LisaVäntar (4:e försöket efter att förlorat Viggo mars 2011)

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRAVIDA {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

leaeva efter 4mf och x
    meh84
    MissT (2MA, det senaste dec-10)
    MCT79 (efter 1 MA, 2 mf och ett X)
    JowiAn (1 försöket efter: MF nov 10 och MF april 11.)

Den känns väldigt inaktuell dock!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3