Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Inte testat ska det stå. Är så stressad så jag skriver ju som en kratta, måste upp och handla nu.
Kikar in senare.
Inte testat ska det stå. Är så stressad så jag skriver ju som en kratta, måste upp och handla nu.
Kikar in senare.
Blir fan knäpp på min kropp, vad sysslar den med.
var upp och handlade, kom hem packade upp grejerna, satte på pastavatten och känner hur nåt rinner till mellan benen och går in på toa. Trodde jag skulle ha världens vattniga flytning på g eller nåt och ser blod. What??? jag har inte blödit en droppe sen onsdag eftermiddag. vad fan är detta? var likadant i januari och då är jag säker på att det var ett MF, så det är väl samma sak igen då, samma mängd och färg.
Helskumt. Gyn hjälper ju inte heller utan säger bara oroa dig inte, blää fattar dem fan inte. jag känner min kropp bättre än dom och vet att nåt är fel. Jag är säker på att det är antingen slemhinnan som är helt koko eller så är det MF igen eller så är det homonell jävla obalans i kroppen. Brukar aldrig blöda mer än max till dah 5 och nu är det dag 6. Blir knäpp på att aldrig bli tagen på allvar. Kommer garanterat inte ha nån ÄL denna cykel, då vet man det då, fabn vad less jag är eller saknar kroppen apiforcen som jag annars brukar äta från mens till äl? Tror inte det verkar så långsökt men man undrar ju.
Här är min mens då det var så konstigt.
Åsikter tack
25/12 Neg CB
27/12 + på CB MEN det lodrätta strecket på det var smalt och jättestarkt blått
29/12 Svaaaagt CB
30/12 Neg CB både vanligt och digitalt. Fick jätteont i rumpa,höfter, rygg och huvudvärk. Mensen kom jätteriklig för att vara dag 1 i cykeln. Brukar inte blöda så mycket på dag 1. Det onda i rumpa, höfter och rygg gick över men jag hade fortfarande jätteont i huvudet och mensvärk. Brukar aldrig ha ont i huvudet när jag har mens och har väldigt sällan mensvärk.
31/12 Blöder som i slutet av mensen, byter binda max 3 ggr den dagen och jag brukar alltid blöda som mest på dag 2 i cykeln.
1/1 Blöder knappt nåt alls byter binda max 2 ggr den dagen.
2/1 Blöder ingenting. Kl 13.30 ca så börjar det blöda igen mycket som börjar med ljusrött och blir mörkare och mörkare och på kvällen så ser jag som små små gryn i det i samma storlek som riskorn ungefär.
Efter 5 timmar ca så bara slutar det.
Sedan kom det inget mer
12/1 Är hos gyn, grav test neg och inget syns på VUL förutom att jag har ÄL på gång.
14/1 ÄL test pos
30/1 Svagt + på grav test och så mens 3 tim senare
8/2 Får svar att jag inte haft nån ÄL i jan då progesteronprovet bara var på 7 och ska vara på minst 20 men gärna över 30.
Jag är rätt säker på att det var ett tidigt MF, eller vad tror ni.
Nu denna gång så hade jag postiv sticka och CB ÄL test den 10, 11 och 12 juli. FF markerade att jag hade ÄL den 12 juli.
Räknade ut att jag borde få mens den 25/7 om jag inte är gravid.
Den 21/7 tar jag ett ÄL-test och får positivt men grav testet neg.
22/7 CB neg
24/7 CB neg
25/7 mens
28/7 känner mig skum, känns som nån trycker mig i svanken när jag går, har dragningar i ljumsken trött som fan och mensen slut. Brukar alltid blöda i 5-6 dagar.
30/7 Idag så har jag inte blödit på 2 dagar och så helt plötsligt så kommer det igen ljusröd ganska ordentlig blödning som sen försvinner igen och nu är det ingenting.
Vad fan är det här?
Läser här, men vet inte om jag kommer skriva så mycket då jag har bestämt mig för att lägga allt på is, kanske för några månader eller för gott. Har hamnat i ett läge där jag känner att detta med barn kanske inte är min grej ändå och på nät sätt är det som en stor känslomässig sten lossnat och jag känner mig på nåt sätt fri, så jädra skönt att efter över 1 år deppat varje dag och mått skit och grubblat varför varför varför blir det aldrig barn, vad är fel mm mm mm.
Önskar er alla lycka till.