-
Åh vad härligt ett STORT GRATTIS TJEJEN...snyggt jobbat!Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-24 09:54:23 följande:Hej tjejer! Jag tror, jag tror jag plussat igen... Lovade en kompis att testa så att hon blev lugn. Jag känner ingenting och hade imte mycket hopp så jag är i chock och vet inte om jag vågar hoppas ännu. Ett svagt men synbart sträck dök upp innom tiden, fastnar på kort men är på landet och mobilsurfar så kan inte lägga upp en ännu, kanske kan komma en bild ikväll. Måtte sträcken bli starkare nu bara!!!
-
Min bästaste BEV!!!!! vad roligt att du är inne en sväng. Håller på och läker härborta...men jag ligger i startgroparna för att köra igång bäbisverkatsan igen. LOVE YOU!!!!!Bev skrev 2010-06-24 12:27:42 följande:Åhhhh GRATTIS! Jag håller alla tummar jag kan!
Jag finns här men är så sjukt trött att jag inte orkar NÅGONTING! Jag finns här och tänker på er men orkar helt enkelt inte att skriva...
Önskar er alla en HÄRLIG MIDSOMMAR! KRAM KRAM
**********************TREVLIG MIDSOMMAR ALLA HÄRLIGA TJEJER!!!!********************* -
Åh vad härligt Pinklove!!!! nu bara plusset dånar in: GRATTIS från mig!!!!!
-
rontgen: jag står med armarna öppna för alla baciller som finns Haha jag är så himla envis så det finns inte ord för det. Ger mig aldrig!!!
******************************* och självklart************************** -
BEV och company....Ett mirakel har inträffat: Jag har PLUSSAT!!!!!!!!! Bild finns i galleriet. Jag väntar med att skriva in mig på BIM-listan. Det är bara en månad sen jag bittert fick ta bort mig från listan. Nu ska det stå kvar denna gång.
Om två veckor TIDIGAST är jag redo för att skriva mig som gravid.
Håll tummarna för mig nu tjejer att jag inte börjar blöda och att detta lilla liv får stanna denna gången.
*****************************************KRAM FRÅN EN HAPPY**************************************************** -
Ett stort tack till dig ODD för att du trodde det skulle gå. Gav mig hopp när jag trodde allt var ute. Önskar vi skulle kunna lova att aldrig stötta varann efter ett MF igen.
***************************1000 hårda kramar*********************************************************'' -
LOVE LOVE LOVE TILL DIG BÄSTA UNDERBARASTE BEV. Tack för allt du fina tjej!
GRATTIS till det perfekta KUB-testet. Nu ska du bara njuta av din graviditet hela vägen.Ha nu en underbar semester BEV. ME LÖV U ALWAYS! -
Tack alla fantastiska tjejer för era fina gratulationer!!!!!
Vilken rysare alltså! Riktig känslomässig bergodalbana. Psyket har inte fattat det än. Och ni känner ju mig...Jag kommer inte skriva in mig på gravidlistan på länge nu. Nu SKA det stå kvar. På lördag ska jag ta ett nytt CB och då ska det vara ett fett blått pluss annars hoppar jag i älven.
************************************KRAM ALL LOVELY GIRLS***************************************************
-
Grattis Puttekulan! Äntligen mitt BF är den 14 mars så vi ligger nära varann. Vågar dock inte skriva in mig som gravid än. Nu håller jag tummarna stenhårt för oss. No more blood.....I say
Härligt med så många pluss! Jag passar på att kasta lite hCG-kiss på er tjejer! (Haha hoppas ni inte har något emot det...vem vet det kanske är effektivt ) -
Åh tack vad glad jag blir . Ja jag har ju hängt i den här tråden ett tag nu. Är sist ut av faktiskt. Konstigt att tänka på men jag tror nästan alla har blivit gravida sen tråden startade i nov -09. Så på ett halvt år har alla plussat. Fantastiskt! Det innebär att inom ett halvt år kommer samtliga på listan nu ha plussat (om vi följer statistiken) och det är ju egentligen inte så lång tid att vänta om man tänker i ett livsperspektiv! Så det finns massor av hopp!!!sugarrush skrev 2010-07-06 15:26:36 följande:Åh Happiness, jag läste din historia på din pres. Jag blev så enormt berörd! Stor kram och ett enormt grattis till dig för ditt plus. Hoppas så innerligt att pyret stannar kvar för dig!
Har inte varit inne och läst i tråden på ett tag. Var tvungen att ta ett steg tillbaka och tänka efter sista MF. Får försöka uppdatera mig. Jag håller tummarna för dig vännen. Ser på BIM-listan att du inväntar ÄL. Jag lovar dig tiden flyger iväg. Snart är det din tur igen.
Det ända som gäller är att man försöker och försöker...till slut går det. Även om vägen kan kännas väldigt tröttsam. Jag har skrivit av mig i denna tråd många gånger när väntan varit olidlig. KRAMAR TILL DIG !