Fler som snart ska börja med Pergotime??
Men men jag ser det ändå lite positivt för nu kan jag ju förhoppningsvis börja med Pergo igen. Har redan slängt mig på tel å väntar på att dom skall ringa tillbaks...
Jag har räknat med 6 kurer, sedan ger jag nog upp.
Det är ju ändå inte större chanser för oss än andra och det är ju inte alls alla som blivit gravida efter 3månaders försök.
Sassa - ni skulle ju kunna prova Femar under tiden ni väntar på IVF.
Det är ju liknande Pergo men utan att påverka slemhinnorna i livmodern och sekretet s(äggviteflytningarna)
Hade du gått göra VUL för att se hur slemhinnan ser ut?
Sassa - vad jag läst på FL så har vissa bett läkaren om Femar.
Utomlands används den mycket oftare än här... Och när jag läst studier är den bättre än Pergo.
Men mkt dyrare, kostar 1400kr för 6 kurer (30 tabletter).
Men det är ju iallafall billigare än IVF.
Jag tänkte beställa via goldpharma om det inte tar sig med pergo denna kur, just för att den ger mkt bättre livmoderslemhinna.
Ni som ÄL testar med stickor, gör det ni det 1ggn/dag eller flera?
Tempmetoden går inte denna gång, har blivit förkyld :(
Men stickor är beställda
Är så negativ denna "kur". Tycker inte alls jag har samma känningar som jag hade förra månaden.
Dag 12 idag så tänkte börja kolla med ÄL stickor på söndag, fick ju ÄL dag 19 förra kuren.
Vill ju att det ska spänna och göra lite ont runt äggstockarna, som det gjorde sist men icke då.
Får hoppas på utslag på ÄL stickorna annars drar jag iväg en beställning på Femar direkt.
Så här blev det förra ggn jag åt.
Fick ÄL förstaenkel kuren, ingen ÄL andra enkelkuren. ÄL första Dubbelkurkuren =tvillingarna
Men ska väl inte ta ut ngt i förskott, kan ju blir ÄL fast jag inte har mega känningar