• MD77

Fler som snart ska börja med Pergotime??

sassa07 skrev 2010-07-14 12:34:52 följande:

MD77: Jag har bim 16/7 (om det nu är så att pergotime gör att man får mens var 4e vecka)
    Oj, det är snart...spänningen stiger Glad När har du tänkt testa?
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Vilken tur att du lyckades få tag i det! Glad Hoppas att de fyller på lagret så att jag kan hämta ut om det behövs nästa vecka.
    Jag tycker attt du ska räkna från igår, det var ju första dagen. Sen tror jag inte att det kan skada om det blir "dag 2"

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    sassa07 skrev 2010-07-15 08:05:21 följande:

Nu hoppas jag ju att du MD77 kommer att få ett plus, men om det allt förmodan inte skulle vara det, ska du tillbaka till Danmark då??

Japp, då åker jag vid nästa ÄL. Här ska det bli barn! Glad
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Ja, nu är det spännande...Sassa07, vi väntar med spänning Glad Hoppas du får ett starkt och tydligt plus! Då kan vi alla firaGlad

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Då får vi hoppas att korten har rätt. Om det stämmer så ska jag också börja tro på horoskop Glad 

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    MariaK7 skrev 2010-07-16 11:32:02 följande:
    Hej alla, vilken intressant tråd.... vill bara kolla om någon vet hur stor chans/risk (hur man nu vill se det) som det är för flerbörd? hur tänker ni alla kring det?
    kommer ev. oxå få börja med pergo , men även om man så gärna vill bli gravid så är jag nervös för detta....
    Har för mig att det är 1 på 100 som får tvillingar med pergo. För min del så spelar det ingen roll om jag får tvillingar, men fler än det lockar inteGlad Nu har jag gjort VUL innan så jag vet att om det blir något så blir det ett barn.

Lycka till!
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Håll oss på sträckbänken du bara! Glad 
    Ha en trevlig kväll och njut av en drink eller två.

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

NEJ, vad synd...men du har inte fått din mens än? I så fall så ska du inte ge upp än!

Ja, du ska verkligen njuta av din semester, ha det så bra!

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Välkommen Fjällräven! Alla får vara härGlad Hoppas att det går lika bra att bli gravid för dig denna gång.

Själv har jag börjat testa men inget plus än, är på BIM -3 idag. De senaste dagarna har jag känt att det inte kommer att bli något, att mensen kommer att komma så jag är förberedd på det...

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    sassa07 skrev 2010-07-20 08:32:58 följande:
    Igår kväll kom mensen men j-lar vad ont jag hade i ca 2 tim på em igår! På vä. sidan nere i magen, det högg som attan och jag fick sätta mig ner när vi va i färgaffären sen gick jag å la mig en stund å det fortsatte att värka, mådde illa...
    men sen var det borta, men så har jag aldrig känt innan.

Ringde gyn igår för att se vad mitt blodprov visade men gyn.sekr kunde inte tyda vad dom skrivit?????
    Då undrade hon om jag ville att min Gyn.dr skulle ringa mig, vad tror hon?! KLART JAG VILL!!!
    Han har inte ringt ännu... *suck*

MD77: Nu hoppas jag att din mens INTE är på väg Hoppas hoppas... kommer du att testa dig helgen?

Min inställning till denna kuren va att, det kommer att bli barn! (nu vet jag ju inte om jag har haft ÄL) men vi har haft sex varann dag.. hur kommer det sig att det inte tar sig isf??? Det känns så självklart att man ska bli med barn nu när man får lite hjälp på traven...
    Nä nu kämpar vi....
    Tråkigt...men du har rätt inställning i alla fall, inte ge upp! När man ramlat av en häst så är det bara att hoppa upp igen!
    Jag håller med dig om att man känner att "klart att jag blir gravid, jag tar ju extra hormoner till och med!" Men så är det tyvärr inte. Har till och med fått lära mig att bara för att jag får pos. på ÄL-testet så får jag ÄL, utan det visr bara på förhöjda LH-värden. För att veta att man haft ÄL så måste man ta blodprov...att det ska vara så krångligt och svårt!
    Jag kommer att testa tills mensen kommer, nu har jag börjat test och kan inte slutaGlad Jag hoppas också såklart men min magkänsla säger mig att det kommer att bli en ny resa till Danmark.
    Hoppas, hoppas, hoppas!
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??