Fler som snart ska börja med Pergotime??
MD77: Jag har bim 16/7 (om det nu är så att pergotime gör att man får mens var 4e vecka)
Vilken tur att du lyckades få tag i det! Hoppas att de fyller på lagret så att jag kan hämta ut om det behövs nästa vecka.
Jag tycker attt du ska räkna från igår, det var ju första dagen. Sen tror jag inte att det kan skada om det blir "dag 2"
Nu hoppas jag ju att du MD77 kommer att få ett plus, men om det allt förmodan inte skulle vara det, ska du tillbaka till Danmark då??
Ja, nu är det spännande...Sassa07, vi väntar med spänning Hoppas du får ett starkt och tydligt plus! Då kan vi alla fira
Då får vi hoppas att korten har rätt. Om det stämmer så ska jag också börja tro på horoskop
Håll oss på sträckbänken du bara!
Ha en trevlig kväll och njut av en drink eller två.
NEJ, vad synd...men du har inte fått din mens än? I så fall så ska du inte ge upp än!
Ja, du ska verkligen njuta av din semester, ha det så bra!
Välkommen Fjällräven! Alla får vara här Hoppas att det går lika bra att bli gravid för dig denna gång.
Själv har jag börjat testa men inget plus än, är på BIM -3 idag. De senaste dagarna har jag känt att det inte kommer att bli något, att mensen kommer att komma så jag är förberedd på det...