• MD77

Fler som snart ska börja med Pergotime??

sassa07 skrev 2010-07-07 08:16:27 följande:
    MD77: Vad roligt! Hoppas nu att det är positivt imorgon oxå... Beredd att åka nu??

Skrållan83: RING!! Så att du kan koppla av...

Igår va en dålig dag, ville bara skrika rätt ut... Längtar så tills detta är "över" (slut på all planering, måsten å oro)
    Jag måste vara beredd nu, har ju bestämt mig för att äntligen försöka bli mamma Glad 
    Klart det är lite pirrigt första gången men jag får med mig en kompis så det kommer att kännas lite bättre än att åka helt själv.
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    sassa07 skrev 2010-07-07 13:09:26 följande:
    jag håller tummarna för att det ska gå bra
    Skönt att kompisen följer med! Har du varit där och tittat innan??  
    Nej, aldrig varit där men hört mycket gott om Storkkliniken så det känns bra. Det enda som stressar och gör mig lite nervös är att jag ska få ÄL och att jag hinner ner! Mycket som ska stämmaGlad Får kanske mer klarhet imorgon när gyn ser om och hur snabbt mina ÄB växer. Vi funderar på att åka ner imorgon kväll men det visar sig efter VUL imorgon, skulle vara skönt att redan vara på plats när det är dags.
    Min önskan slog ju in sist så jag kanske ska passa på att önska igen...jag hoppas att mina ägg nu vuxit och blivit 17-18mm! Så, nu är det bara att vänta och se om det slår in Glad Får veta det kl. 12 imorgon.
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    sassa07 skrev 2010-07-07 19:58:30 följande:
    Jo det förstår jag att det måste kännas stressande och att man gärna vill vara på plats när det e dags
    Ska tänka på dig imon
    Jag tog 4 st ÄL-test förra veckan för jag hade otroligt ont/molande värk i magen men testerna visade ingenting så nu går man ju här å funderar om jag har haft ÄL eller inte. Blir knäpp!!!
    Testen va från Testlagret så jag vet inte om det är bra eller inte-billiga iaf :-/
    Tack! det kan behövas, lite tumhållning imorgon kl 12 Glad
    Jag har haft molvärk och känt mig uppblåst i ett par dagar nu, lite "värk" i nedre delen av magen då och då, sen kom det lite ÄL-flytningar idag också. Men efter att ha läst för mycket här på FL så känner jag mig absolut inte säker på ÄL. Det är så otroligt mycket som kan gå fel och så mycket som måste klaffa för att det ska gå rätt. Men jag försöker att inte tänka för mycket för då blir jag galen snartGlad 

När skulle du haft ÄL? Tog du test både morgon och kväll?
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    Eddam skrev 2010-07-07 20:43:21 följande:

MD77: Så spännande!! Jag ska hålla tummarna för dig!!
    Nu kanske jag  upprepar frågan men bor du lång från Danmark?

Tack! Skönt att höra Glad
    Jag bor nära våran kära huvudstad så det är en bit att ta sig till Danmark. Men efter VUL imorgon så vet jag nog mer exakt, hur mycket de växt och hur snabbt. Om det ser bra ut så åket vi nog till Danmark redan imorgon kväll, sen blir det lite semester kombinerat med insemination, förhoppningsvis.

Jag håller tummarna för att dina bröst börjar ömma snart och att du börjar må illa, i alla fall lagom mycket så att du känner dig och blir gravidGlad (Hoppas du inte tar illa upp)
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Ledsen för din skull Skrållan...skönt att höra att du inte är helt uppgiven i alla fall, bara att "hoppa upp på hästen igen"

Jag var på mitt andra VUL idag, herregud vad mina ÄB hade växt! Den största hade växt från 13 mm till 20,5 mm på bara 2 dygn. Allt såg fint ut, 3-skiktad slemhinna på 9 mm så alla förutsättningar finns. Så nu åker jag och min kompis ner till Danmark, semestrar och jag gör förhoppningsvis en liten avstickare till Storkkliniken Glad

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Hej allihopa, nu är jag tillbaka! Glad Lyckades pricka in ÄL som tydligen varade från fre kväll-lördag kväll, inseminationen gjode jag på lördagen vid lunch så jag kan nog inte pricka in den bättreGlad
    Nu är det bara lite nervös väntan innan jag får veta om det blir en liten plutt eller inte.

Syskonmaking: Hoppas det inte kommer någon mens för dig, håller tummarna!

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77
    sassa07 skrev 2010-07-12 07:04:00 följande:
    MD77: Vad roligt att höra, skönt att allt gick bra!!! Nu håller vi tummarna!!! Var det nervöst???
    OM det var nervöst!? Har nog inte varit så pirrig i hela mitt liv! Men de var väldigt trevliga och tog väl hand om mig så det kändes bra. Ingreppet gick väldigt snabbt och sen låg jag och vilade i ca 30 min efter, det var skönt att ligga där och bara låta allt sjunka in.
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Spännande! Låter som att det lutar åt positivt, hoppas! Jag håller alla tummar och tår Glad

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

När har ni BIM?
    Syskonmaking du har väl redan haft BIM eller?

Hoppas, hoppas, hoppas!
  • MD77

Aj då...trist...men nya tag nu! Här ger vi inte upp! Inte jag i alla fall Glad

Hoppas, hoppas, hoppas!
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??