sassa07 skrev 2010-09-06 21:00:09 följande:
MD77: Hoppas att det visar pos på ÄL test nu till helgen
När dom "bara" visar 12 mm är det troligt att man ens får ÄLdå, nu menar jag inte dig personligen (för jag håller tummarna) utan alla generellt???
Har man ÄB så har man ÄL, eller???
Syskonmaking: Hoppas att det arbetas för fullt där nere...
Själv har jag inte testat med ÄL test, men i helgen och idag har jag haft äggvita flytningar, hoppas att det kan vara ett tecken!
Kommer mensen denna månad så har jag(vi) sagt att vi kör en omgång Pergo till.... Vi vill ju!!! Det är svårt att bara säga att man absolut inte vill...
Vad jag läst så har jag förstått att man antagligen inte får ÄL om man har så små ÄB men om man nu har en längre cykel (jag hade 35 sist) så tar det väl längre tid för ÄB att mogna och då antar jag, hoppas, att man får ÄL senare än i en cykel på 28 dagar.
barnlängtan2011 skrev 2010-09-07 18:12:32 följande:
Började med Klomifen igår(första kuren), tagit två tableter nu och jag har kännt konstig värk i nedre delan av buken under dagen, inget jag känner igen sen tidigare. Även huvudvärk och värmekänsla.
Vad jag har läst så kan klomifen ge en mer generell förstoring av äggstockarna, kanske kan man känna av det? däremot kanske osanolikt att man skulle känna av en ÄB på 12 mm, cystor på 4-5 cm kan många dock känna av.
Sassa07: ÄB betyder inte säkert efterföljande ÄL, tyvärr. ÄB växer under menscykeln, så från början vid tiden för mens är de endast några få mm, sen växer de mellan mens och ÄL, precis före ÄL kan den största vara ca 20- 30mm.
MD77: så tråkigt att de inte var större, men ÄL kan ju komma lite senare bara, till helgen kan ju passa bra.
Fimpen: köper test från
amazon.uk.com. Även med frakt blir det billigare, i varje fall om man köper 100st. Köpt nu för tredje ggr, tänker ju varje gång att, nä nu ska jag väl inte behöva så många till. De har även CB digital i 20 pack, finns det i Sverige? 7 st är ju bara ett skämt. Själv testar jag båda fm och em så det går åt en del, blir oftast pos på em testet.
Ska på vul på måndag, cd12, hoppas, hoppas det ser bra ut då!
Ja, i helgen skulle passa utmärkt, så slipper jag smita från jobbet
Hoppas att det går bättre på ditt VUL!