Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Stort jävla grattis dw blir tredje va eller är jag i fel yoghurt nu igen :-S

• HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2013-08-23 09:43:16 följande:

Det är bra det!
    Ännu ett krav som jag hade när jag letade man var att han kunde stryka sina egna och mina kläder. Och vilken tur att jag hittade en
    Kallar jag en bra man!

För min del räcker det om han kan stryka sina egna kläder om han har sånt som behöver strykas. Jag stryker inte Kanske någon/några gånger per år, men då kan jag själv.

Nej här behövs en man som kan laga mat, bra mat!
    Skämt om dvärgar bör vara korta!
  • HäckHäxan

Jaha mestadels crazy people, som det skall va

Hejsan... hej då. Jag skall slå ner min rövjävel i soffan och dregla över en äldre man!!!!! Tungan ute

Ta vara på er, Mvh arslet above alla andra rövar!

• HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2013-09-24 20:55:24 följande:
    Hmmm... du är medskyldig! Tungan ute

Martin Timell?

hahahhaa nej inte riktigt Karaktären Gibbs i NCIS
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2013-09-24 21:00:09 följande:

Alltid

Hej

Hej då

Glöm inte plasta soffan!

Skål      
    Fördelen med att ha barn som växt upp lite är alla bitar av plastad frotté man samlat på sig Kyss
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2013-09-24 21:05:22 följande:

Attans...förstod att det var något jag missat... Obestämd   
    Jepp jag försöker hitta fördelarna med att ha barn för tillfället, dom är få!!! Sexårs trots kan få vem som helst att vilja skjuta sig i huvudet alternativ begå barnmord Tyst

Ibland undrar jag om inte den där jävla dåren som för ett gäng år sen menade at man kan begå abort fram till barnen är sju år hade en poäng ändå Död

Skaffa inte barn alla ni som inga har... just dont do it! Köp ett gossedjur, en guppie, en katt, hund, uppstoppad räv vad som helst!
  • HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2013-09-24 21:12:58 följande:
    Haha.. så illa är det väl inte, gäller bara att hitta sig en bra pillerdoktor.  

hahahahah en annan kompis sa vin eller några folköl

Nä de är inte så illa, jag är bara trött, så trött hela tiden :-/ Men de går la över.
  • HäckHäxan
    Isnogood skrev 2013-09-24 21:12:41 följande:
    Själv erbjöd jag par som funderade på att skaffa barn, att låna mina som "avsrkäckande exempel", fasen, borde varit det säkraste p-medel på marknden... Men, tydligen så fick man inte hyra ut barn "Fick annonsen borttagen från blocket"  Obestämd
    Kasst, ja menar det går ju att hyra ut dom genom socialtjänsten, kallas stödfamilj men same shit liksom Cool

Jag har lånat ut min, men då är hon som ett ljus, så blid och rar... kanske inte alltid...

E bay har inte lika hårda regler inbillar jag mig, annars kan du ju alltid testa svartamarknaden.direkt.tamigfan.nu
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2013-09-24 21:30:18 följande:

Det låter ju skoj eller inte! Men du kan trösta dig med att min snygga halvsambo är på besök i din by ikväll

Alltså äntligen har häxan vuxit upp och börjat gilla riktiga män
    ahahaha det vet jag ju icke, folk påstår att det är stor skillnad på fiktion och verkligheten och jag har ju inte testat i verkligheten, bara dreglar ner min soffa ganska ofta!! Tungan ute
  • HäckHäxan
    Mandi74 skrev 2013-09-24 21:45:05 följande:
    No the feeling.. bara att kämpa på. 

Du få komma på semester hos mig när det blir för mycket.

Tack Kyss Hjärta :-P

Ja om jag bara hade kunnat packa och dra ibland så hade jag gjort det, men jag sitter ju fast med alla husdjur. Kanske nästa år när Nicksson ( kaninen ) kan leva ute utan att ta skada och jag fått byggt en bra utegård/ bur åt honom.

Är dock barnledig i helgen och jag var barnledig i helgen som var....men jag har inte vart det under hela sommarlovet och nu började skolan och tja de där med att somna i tid och sånt är ju nu inte min starka sida... I helgen skall jag dock typ skita i allt och bara göra minsta möjliga om jag inte har lust att göra annat när helgen väl är här, för då gör jag ju det.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D