Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-10-23 19:43:30 följande:
    Im hot.. just for you Tungan ute

Urk... jul känns värre än vanligt..... men det har sina anledningar med..... Obestämd
    Jag vet, my biatch! *hånglar upp i brygga*

Hua då, lät mindre nice.

Nå jag känner faktiskt att de är ganska gott att delar av sorgen och såren i själen släppt så jag kan känna en längtan istället för bara saknad efter de som inte längre är med på julen. För mig känns det som ett gott tecken.
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    edonator skrev 2011-10-23 20:05:08 följande:
    Okej, I'll cut to the case. Finns det någon depserat singelmamma i Stockholmsområdet som skulle vilja baka lussekatter och pepparkakshus med mig när julen närmar sig (älskar att baka). Jag tar med eget spanskt saffran...
    Åhh nu önskar jag att jag bodde där Pepparkakshus rules!
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    edonator skrev 2011-10-23 20:11:28 följande:
    Har ju inga egna barn så plågade mina syskonbarn med det förra julen. Bara det att de inte förstod det roliga när morbror skulle baka pepparkakshus... Rynkar på näsan

Det var bara minstingen som var någorlunda engagerad och tyckte det var häftigt att göra ett hus av kakor, de andra två sprang iväg och spelade TV-spel istället.
    Otacksamma ungar! Fast jag tror många gånger vi vuxna har roligare än barnen. Jag älskar att slå in paket, dra snören krulla dom och min familj kallar mig galen. Min är ju så liten ännu att allt man gör ihop är roligt i hennes värld.

Innan jag fick barn så terroriserade jag vänners barn med diverse pyssel och bak, nu för tiden kidnappar jag min systerson så han också får pyssla och härja.
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-10-23 21:43:01 följande:
    Jag gick med i juldvala  några år när allt vändes upp och ner i mitt/våran liv... men nu är jag en julnörd igen ... älskar att förberedda julen  Tomte
    Gott, de ger hopp för att de kommer tillbaka iaf. Har känts lite som om en del fattats i mig och de har verkligen känts trist för jag älskar julen, myset, alla ljus mat och bakandet

Nu får jag liksom sitta på händerna för att inte börja baka till jul, har bestämt att i november kan jag få börja
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-10-23 22:57:12 följande:
    Jag blir aldrig bakis har en superbra lever !!
    Ahhhh de är därför man inte blir bakis, då måste min också vara av superkvalitet då
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-10-24 19:27:28 följande:
    I November börjar man planera och bakar inför julen ... 

Här kliar det in fingrarna för att jag få börja julpynta  
    Gött då är min plan godkänd, jippie!

Fast pynta gör jag inte fören dagen innan julafton, har blivit en grej i min familj, bara gardiner, stjärnor och stakar som kommer upp innan. Så nattar man mini i ett normalt hem och när hon vaknar är det tomtar och mys överallt på julafton
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-10-24 19:31:34 följande:
    Det är sker en kemisk nedbrytning i levern när man dricker alkohol.
    Min måste ju vara suverän eftersom jag inte ens blir speciellt full och aldrig bakis då Hjja min lever ! Hjärta
  • HäckHäxan
    MrC skrev 2011-10-25 06:04:19 följande:
    JAG! CoolSoligTomte
    Morsning Mr Handsome
  • HäckHäxan
    Netha85 skrev 2011-10-30 16:19:20 följande:
    DW - skönt att höra att jag inte är den enda mamman som kör 2dgrs.. hehe
    fick höra det i går att singelmammor orkar inte gå ut 2 kvällar i rad..

ähh, lammkött kan vara kul ibland ju så länge de vet om att man är bara ute efter sexet o inte vill mer.

jag fick i mig lite förmycket igår men var ändå tillräckligt klar att inte ta med mig tjatmonstret hem, hade en kille efter mig o han tjata om att han skulle med hem. 
    Det var det dummaste jag hört! Jag skulle palla en hel jävla vecka om jag hade lust till det. Tror de är dom sanna mesarna som häver ur sig sånt dravel
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D