Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

DragonWoman skrev 2011-09-01 18:54:00 följande:
    Herrn här ska sussa kl 20 ikväll...så har lite mer än 1 timme på mig nu att fixa inför nattningen av oss båda..... kvällsmaten är iaf överstökad så ett bekymmer mindre....  resten kommer la ta lite tid eftersom huvudvärken är grym....

Så.... ist för att sitta här...så ska jag stänga datorn och säger därför god natt redan nu

Ha en bra kväll alla......
    Gör så hoppas ni får sova gott
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-09-01 21:36:29 följande:
    Hello...

Har all gått och lagt sigObestämd 
    Nope ja e vaken

Kokar ris och risgrynsgröt jag.
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-09-01 21:43:20 följande:
    Här vart det 3 timmars sömn och skallebank from hell... f*n va man blir lättirriterad och seg av att ha ont.. Men tänk att  hästarna(djuren) känner på sig att man mår piss och sköter sig Hjärta
    HäxanSurtant skrev 2011-09-01 18:49:24 följande:
    Smart tänkt. Jag ringde och gnällde mig till av mig till min mamma, som beodrade mig att börja äta något varannan timme om så bara några klunkar nyponsoppa OCH se till att jag fick egentid och att man faktiskt inte måste ha barn runt sina fötter hela tiden, dom dör inte av en timme i sina rum bla bla.

Tänk att man skall behöva få det sagt till sig för att det skall gå in Obestämd

Tidig kväll för mini här är det tänkt, senast kl 20 skall hon banne mig ligga i säng, gärna innan! Sen skall jag duscha, ta tabletter, läsa och sen sova!
    Förståndig mamma du har.

Jag tycker att det är viktigt att barnet lägger sig relativt tidigt så man får egentid och kan varva ner själv innan man ska sova. 
    Ja hon är rätt klok, men med fyra egna så har hon testat det mesta också, vi är oerhört olika vi fyra barn.

Nu sover hon men de tog lite tid idag, så jag kom väl därifrån för nån timme sen, men de är bara att kämpa på. Skall verkligen försöka få ner det till 20 på vardagar och max 21 på helgerna, sen dra ner det lite till nu när mörkret kommer. Måste få fixat en riktig mörkläggning rullgardin, men vart hittar man såna? Hon får morgonsolen rakt in och det stör henne OCH jag förstår henne för jag är väldigt ljuskänslig jag med, måste ha de svart i sovrummet.
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-09-01 21:49:45 följande:
    Vi lever i ett halv kollektivt
    Hade jag lätt kunnat göra, gärna med mamma och hennes man nära också, men då får jag köpa gård i norrland för de lär aldrig komma tillbaka till västkusten de där två.
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-09-01 21:50:52 följande:
    Tungan ute risgrynsgröt är gott!
    Tycker jag med, jag älskar det, gärna kokt på ren komjölk från gård, men i brist på det så har jag grädde och mjölk i när jag kokar.

Pappa helgen blev ju inställd så jag tänkte vara lite förekommen och ha frukost/kvällsmat färdig, minska stressen, så vi ändå kan ha lite helg.

Riset är till hunden, hennes mat består mestadels av ris, sen morötter, nått kött och vad som, lite torrfoder, blötmat, blandad kompott. NU när jag har en riktig frys så skall jag börja koka hundmat igen och frysa in.
  • HäckHäxan
    Ett segel skrev 2011-09-01 22:00:25 följande:
    "Komjölk" .....

iof fins det väl "sojamjölk" meen  DETÄR INTE MJÖLK"! BASTA
    Död
    Nej men ett bra alternativ för de som kan dö av komjölk.
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-09-01 22:08:24 följande:
    Jag har sagt att senast kl 20:30 ska C ligga i sängen på vardagarna. Jag köpte bra mörkläggninggardiner till min pappa på jysk. ska köpa sånna hem med. dels har C som din dotter morgonsol rakt in i sovrummet och sen blir det lite svalare om man har sånna i rummen.
    Ja det blir ju det, vill köpa en till mitt matrum också, har eftermiddag och kvällssol in där, blir som en bastu! Sitter nån vit historia där nu, bättre än inget men rätt värdelös!
    gullanborg skrev 2011-09-01 22:09:23 följande:
    du hittar mörkläggnings gardiner på jysk 
    Tack ni båda, för försöka få skjuts dit någon dag då, har liksom ett helt täcke hängande i fönstret och ja det ser ut helt enkelt
  • HäckHäxan
    gullanborg skrev 2011-09-01 22:17:27 följande:
    jag vill ha persiener till mitt vardagsrum då kvällsolen tittar rakt in i mitt. o bländar tvn.. 
    Kan driva en sund människa till vansinne!

Fast jag ser aldrig på tv, har inga kanaler.
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2011-09-01 22:24:33 följande:
    ser aldrig på TV?????? herregud jag är glad om jag överlever 2 dar utan TV
    Nej sån skit rent ut sagt! Har bättre saker att göra med min tid, umgås med er och ha näsan i nån bok

Vi har inte haft tv kanaler sen vi flyttade hit 20 dec förra året.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D