Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Ett segel skrev 2011-09-30 11:38:55 följande:
    Ok

Men då får Du ställa upp som ModellOskyldig

;)
    Lätt, vill ju att du får din patent
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    Grodanboll80 skrev 2011-10-17 06:57:40 följande:
    Hej nu är det dags och lämna Familjeliv Glad
    För vilken gång i ordningen
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan

Hej på er andra, allers väl?

Höstrusket  är här... värmeljus är mysigt

• HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-10-17 13:53:00 följande:
    Häxan : Här är det bra med mig. Räkna. precis att det är ca 40 dagar tills vi får julpynta (tomte-smile) Segel. : Vart har du vart?
    Åhh jul, jag har verkligen en längtan dit för första gången på 5 år och det känns underbart, då jag alltid älskat julen innan.
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-10-17 21:54:28 följande:
    Vänta du tills snön kommer....
    ahaha precis vad jag tänkte, vintern är inte här ännu
  • HäckHäxan
    Raggarbruden skrev 2011-10-18 20:21:22 följande:
    tja lever du leta rätt på vår partytråd häxan du vet la vad som händer på fredag
    Raggarbruden skrev 2011-10-18 20:21:22 följande:
    tja lever du leta rätt på vår partytråd häxan du vet la vad som händer på fredag
    Favorit i repris..... Skål
  • HäckHäxan
    edonator skrev 2011-10-23 18:21:29 följande:
    Jaha, är det den här tråden man ska hänga i? Förvånad
    Nej den kan vara beroende framkallande under vintertid
  • HäckHäxan
    edonator skrev 2011-10-23 19:07:29 följande:
    HäxanSurtant skrev 2011-10-23 18:55:35 följande:
    Nej den kan vara beroende framkallande under vintertid
    Vem ska man lyssna på? Obestämd
    Vi menar samma sak men säger olika

Y&T – Gonna Go Blind

Boo Boo Davis – I'm Comin Home

Lite musik är ju aldrig fel dock!

Kan kl bli 20 så ja kan natta miniatyren och jag vet inte bara få vara typ dead, för sån känner jag mig idag....
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-10-23 19:12:06 följande:
    Självklart...dårarnas paradis.... visserligen går det på tomgång nu men när kyla, snö och jul börjar närma sig blir det livat värre Drömmer
    Oj vilken bild du har babe Tungan ute

Ja jul, jag har för första gången på många år lust med julen och de känns skönt efter alla åren i dvala, är jag på väg att vakna till liv tror ni
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2011-10-23 19:14:51 följande:
    typ 45 min kvar....det går fort....
    Ja de börjar arta sig.. Det är nu jag borde slå ett öga i hennes rum för att se hur det ser ut efter att hon lekt med kompis i 6 timmar Tyst Men jag vågar nog inte, för då måste jag ju ta tag i det idag....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D