Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Netha85 skrev 2011-10-30 19:15:56 följande:
    Precis.. 

Men jag vart jävligt förbannad igår.. Gick hem till en kompis för att hämta henne för party andra kvällen i rad, men hon ville inte gå ut för hon fick höra av typ 10-15 pers i fredags när vi var på Parken (Vadstenakväll med Wahlströms, Casanovas o The Hub Cups) att hon var för fet, för ful o förgammal att vara där! *morr* Sånt säger man inte! Framförallt inte när det fanns fulare, fetare o äldre där! 
    Men va fan, jag skulle påstå att de är dom som sa det som är äckliga rent ut sagt. Slemmiga och fula själar blir aldrig snygga liksom, jävla puckon. Ta med en stekpanna nästa gång och gör en Trassel, its tha shit alltså!

Gjutjärn står när dom andra faller!
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    Ridmi skrev 2011-10-30 21:28:26 följande:
    är alltid rätt och aldrig helt fel
    Hallå keEXet
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    Ridmi skrev 2011-10-30 21:35:40 följande:
    kom nu inte förstör denna tråd oxå ex Skrikandes
    hehehe dom var lite känsliga där inne, inte sant
  • HäckHäxan
    Ridmi skrev 2011-10-30 21:38:45 följande:
    nja...vi var nog lite okänsliga...som du brukar vara
    Hehe ahhh allt är såklart mitt fel, givetvis! No women no cry!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-10-31 12:49:05 följande:
    Hello 

Nu är jag tillbaks efter 3 bra dagar med mycket skratt, dricka god mat och en snabbvisit hos Hjärta 
    Jag har träningsvärk i vaderna , magen och i käkarna så nu ska det bli skönt och återta formen men lite hedlig kroppsarbete
    Härligt, du vet att du lever iaf Skål

Välkommen tillbaka
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-10-31 20:09:30 följande:
    Kräks*2000
    Magsjuk?
  • HäckHäxan
    racer x3000 skrev 2011-11-01 15:36:53 följande:
    Nope, någon som vet någon billig på att ta hand om disken??? Drömmer
    Jag, men du får köra hit den själv och hämta den själv, så kan jag diska åt dig helt gratis
    kan man inte ta en och annan musprutt, är man nog för omogen att ha sex .
  • HäckHäxan

God fortsättning på det nya året allesamman Kyss

Dom vill lära dig bli smal utan att banta, med så mkt plast i kroppen att du går att panta.
  • HäckHäxan
    PälsOLudd skrev 2012-01-02 20:28:39 följande:
    Det är lite i mastigaste laget för mig tyvärr. Söker upp till 30 som högst
    Vi kan skriva av varandra du och jag då. Jag söker till max 24 så du är för gammal för mig samt så bor jag inte alls i det området, känns skönt att ha rett ut det
    Dom vill lära dig bli smal utan att banta, med så mkt plast i kroppen att du går att panta.
  • HäckHäxan

Nu skall jag in och fortsätta läsa i boken om Freja fredagsälvan för min dotter, hon fick den i födelsedagspresent

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D