Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2012-01-02 20:53:32 följande:
    Vilken passade namn på boktitel till din dotter  
    Jepp är säker på att det var därför syrran köpte den Dessutom älskar ju min unge älvor, så den passar perfekt. Och detta är hennes första bok, alltså bok för större barn, med typ inga bilder, bara text och nån liten bild ibland på någon sida.
    Dom vill lära dig bli smal utan att banta, med så mkt plast i kroppen att du går att panta.
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2012-01-02 23:42:47 följande:
    *ler som en katt som fångat en fet råtta*

{#emotions_dlg.djavulsk}
    Man eller mus?
    Dom vill lära dig bli smal utan att banta, med så mkt plast i kroppen att du går att panta.
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2012-01-03 21:09:01 följande:
    Karlar är som dom är och man får glädjas över deras fördelar istället för att bara leta efter deras nacktdelar  
    Va har dom fördelar? Do share
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2012-01-04 17:54:49 följande:
    Nämen.. hur har jag helt kunnat missa den här tråden..
    Det beror på att du är så mkt i den tråd som är ett rent plagiat av denna.
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2012-01-05 18:48:01 följande:
    Nån borde varna dig för att uppmuntra mig till dåligheter.... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Can never be bad enough... så kom igen bara, sweet you...
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2012-01-05 20:38:45 följande:

Ah, nöjd över att så lite kan reta någon. Du tänkte inte tanken att särskrivningen syftade på ditt bleka face? Tungan ute
    Det är en man, förväntade du dig att han skulle snappa upp den.. oj oj Du tror för mkt du!
  • HäckHäxan

Jag saknar, plantan, ixi och sugar ganska ofta. Just idag känner jag mig nostalgisk. Måste vara för de känns som om jag håller på och bli sjuk.

Vilket är ödets jävla ironi, då pappan här inte ställde in. Utan bara gav mig ett puckat är det min helg som svar när jag frågade vilken tid han skulle hämta imorgon. Ja de är ojämn helg, svarade jag.  3 sek senare kom ett. Förlåt jag är fortfarande lite förvirrad efter alla storhelger, hämtar halv 2 om det går bra.

Jag var helt säker på att han skulle ställa in. Det är så jag undrar om han fått något hårt i huvudet eller på riktigt verkligen tog in vad familjerätten sa till honom sist, allt det som jag bara försökt förklara i över 2 år utan effekt alls. :-S

• HäckHäxan
    Smecker skrev 2012-01-05 20:48:21 följande:
    Well spank you, honey!
    On the ass? Oskyldig
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2012-01-05 20:54:52 följande:
    Bara om du lovar att garva lika mycket som jag
    Det lovar jag.. ibland kanske jag skriker jiihaaa också och inbillar mig att jag är på rodeo eller nått.
  • HäckHäxan
    DragonWoman skrev 2012-01-05 20:54:58 följande:
    Du glömde lelle Förvånad

Men ja, jag saknar hela ligan med
    Nej då... Men han pratar man ju med ändå och får en släng av hans sjuka och helt bedårande person!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D