Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-10-08 15:35:48 följande:
    jaha nu var man ledig tills imorgon sen är de tenta plugga som gäller från imorgon till fredag då tentan är...kommer inte sitta vid datan såå  mycket
    Lycke till med tentan nu om vi ite hinner "ses" nåt mer inna nästa fredag!!!
  • cajsasmamma
    racer x skrev 2010-10-08 15:42:46 följande:
    mää, har åkt buss två gånger sen jag tog körkort
    Hihi ;) då är det bara för dig att köra bil eländet ;)
  • cajsasmamma

MP kolla netdoktor eller vad det heter den bruka min mamma och min syster kolla. Och där hittar dm alltid olika sjukdomarTystSkrattande båda två är lätt hypokondriker!!!

• cajsasmamma
    daddy XL skrev 2010-10-08 17:29:14 följande:
    sänglöss :P

oh fredags mys, önskar jag hade nån att mysa med förutom barnen ett av dom som förövigt just nu har haft ett lite raseriutbrott  :( men nu har det iaf gott över :).
    Jag ska med ha fredagsmys med dottern , fundera skarpt på en räckmacka( på  dinkelbröd) så sjuktsugen på bröd nu  Skrikandes alltid sugen på det jag inte få äta eller göra!!!
  • cajsasmamma
    daddy XL skrev 2010-10-08 17:40:44 följande:
    juste glömde nästan  Trådfest,trådfest,trådfest annars får jag väl ta en till kryssning med malena o majuutschi :D fast utan karaoken  för min del ;)

efter hela dagen i blåstället på jobbet så här en fredag så  är ju mysbyxor såå skönt...
    Trådfest i slutet av november eller i början av december passar mig, nu när jag ska skriva 2 prov i mitten av november eller till våren . Eller så kör vi en kryssning som jag kanske kan hänga på ;)
  • cajsasmamma
    racer x skrev 2010-10-09 17:29:03 följande:
    illgrönfrån fabrik? Kawa det också?

Jo jag gillar färgen, metallicorange som blänker som bara den när solen står på.
    Det är inte en Kawa , det är en skitmärke som han har. Det är en -05 som bara har under 20 MIL , så den står nästan bara ;) och sen har han en gammal 40-talar eller är det en 50talar ?!?

När jag blir 45ska jag ta MCkort och köpa mig en rosa MC!!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D