Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-10-06 15:12:26 följande:
    hej hej Skönt o vara hemma tidigt för en gång skull Har iofs massa plugg för imorgon sista redovisningen imorgon som ska vara betyg på.. Dagens redovisning gick kanonbra. Så nu väntar ja bara på få betyg.
    Lycka till imorgon :)
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-06 15:45:45 följande:
    Funderar på va man ska göra för mat idag... Har vart utan GODIS sen måndags klappar mig på axeln är såååå sugen på pizza men vet inte
    Duktig du är som håller dig borta från godis, jag har inte ätit bröd på 4dgr och känner mig stolt över mig själv ;)

Lycka till med tentan nästa vecka med!!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-06 15:55:44 följande:
    ja har med slutat äta bröd FASt de gjorde ja redan förra veckan o magen har krymt som tusan tack vare ja sluta äta det Känns skönt Nu är de bara vikten som ska ner

*tummern upp för oss*

Nu kör jag GI-metoden ett tag framöver.

• cajsasmamma
    Mr Espresso skrev 2010-10-06 16:20:23 följande:
    Annars kan jag ju rekommendera min magsjuka jag hade i 3 dygn. Minus 2,5 kg
    Jo men visst skicka hit lite 3dgr magsjukaGlad men jag fåinte vara sjuka måndag nästa vecka för då har jag starthäst, på tisdag till sjukgymnasten, fredag ska jag till doktorn och fredag-söndag ska jag på kurs !!!
  • cajsasmamma
    Malena79 skrev 2010-10-06 16:43:07 följande:
    Glad glad glad Får nog besök av mitt fina lammkött i kväll
    Cool Kul!!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-06 17:04:54 följande:

Hmm killar va är de... Lär inte ha tid med kärlek alls känns de som men visst vill ja ju träffa nån men när ska ja ha tiden över??? Och vem skulle vilja ha MIG????

Killar är det motsatta könet som gör livet knepigt och vi gör deras liv som en dans på rosor :)

Och det heter ju "det finns en för alla" ;)
  • cajsasmamma
    daddy XL skrev 2010-10-06 17:37:44 följande:
    haha va härligt får väl hoppas på  att han med desert oxå :P

här skulle man ju bättra på kosten lite oxå men farmor som kom idag för hämta min sjuka son :( hade köpt lite muffins och kakor oach lite annat gott :)  ,men det e  lugnt vart så duktig på jobbet och ätit frukt och drukit flytande yogurth eller hur det stavas  :P.
    Och på jobbet så skällde platschefen på bygget ut min projektledare för att jag får lösa alla problem och att dom får FN se till att göra nått dom oxå  , va lite kul att höra :)
    Här blev man bjuden på tårat  av en som jobba hos oss eftersom han fyller år idag ;) men jag tog bara en liiiten bit ;)
  • cajsasmamma
    daddy XL skrev 2010-10-06 17:51:46 följande:
    mumsig fanns tårta på jobbet idag såg jag när jag gick hem , missade fika rasten idag igen (TOKSTOLLE )
    Nä men OMG!!!! TOKSTOLLE som missar fika raster på jobbet!!! Det är ju det ända viktiga på jobbetSolig
  • cajsasmamma
    daddy XL skrev 2010-10-06 19:17:11 följande:
    brrr snön kommer oxå ju  .... jaa man önskar man kunde snabbspola tiden lite frammåt :)
    Fast om snön bara kommer och stannar så kan den komma i början av december!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D