Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Pejgan skrev 2010-10-07 09:08:37 följande:
    Jag är på jobbet typ 10 meter mellan betonghusen När jag gick hemifrån var det fortfarande svart...
    usch då!!!
  • cajsasmamma
    sugar rush skrev 2010-10-07 09:11:36 följande:
    ja ja ser då de mesta här.. vägen, träden, ica, bygg gubbar, en NCC barack, ja ni hör ju själva... mycket vackert att blicka ut över....
    WOW för byggarbetare
    Pejgan skrev 2010-10-07 09:12:30 följande:
    Det är ju därför jag är så avis
    jag är inte alls avis p ådig som måste till jobbet när det är mörkt !!!
  • cajsasmamma
    Malena79 skrev 2010-10-07 10:35:15 följande:
    Jag har fått jobb. Dessutom mitt drömjobb Börjar 10:e januari
    {#emotions_dlg.flower}Grattis Grattis{#emotions_dlg.flower}

Vad är Malenas drömjobb???
  • cajsasmamma
    Malena79 skrev 2010-10-07 11:09:30 följande:
    Dagmamma Kanske inte precis allas drömjobb. Men jag tycker det ska bli så himla mysigt. 2 st 1åringar och 2 st 2 åringar troligen. Blir ju massa mys
    Kul med att jobba med ;) därför läser jag ju till instruktör för då få jag jobba med barn och hästar!!
  • cajsasmamma
    cajsasmamma skrev 2010-10-07 12:58:24 följande:
    Kul med att jobba med ;) därför läser jag ju till instruktör för då få jag jobba med barn och hästar!!
    Givitvis glömde jag några ord, det ska stå:

Kul att jobba med barn ;) därför läser jag ju till travinstruktör, för då få jag jobba med barn, trav och hästar!!!
  • cajsasmamma
    Pejgan skrev 2010-10-07 12:02:37 följande:
    *kallsvettas* Jag minns fortfarande hur det var med en 1-åring och en 3-åring..... Jag är inte "förskolematerial"
      Jag ska jobba med maskiner...
    Och jag kallsvetas om ag måste jobba med maskiner!!!
  • cajsasmamma
    Pejgan skrev 2010-10-07 13:06:40 följande:
    Det är väl en himla tur att vi är olika!!
    Japp det är det
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-07 15:22:39 följande:
    hej hej redovisningen ida gick KANON BRA Vi fick G på vårt framförande NU ska han bara läsa det vi skrev om vi måste kompletera annars är de G i betyget helt
    Grattis!!!
  • cajsasmamma

Hellooo

Hur har ni det??
    här är det bra och nu börja jag nästan längta till nästa då några av hästar flyttar.
    Och på måndag startar en av mina tävlinghästar ;) och nästa helg ska jag på kurs och chokladprovning, alltså så ha jag en intressant vecka frmför mig ;)

Och idag blir det fredagmyyyyyys!!!

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D