Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-10-06 19:20:29 följande:
    börjar fundera på va sonen ska få i julklappar hehehe
    Min dotter fyller ju år i slutet av november så jag har funderat på det ist =)
  • cajsasmamma
    daddy XL skrev 2010-10-06 19:31:07 följande:
    inte för att va elak men  äter faktiskt vit toblerone här nu :S :)
    kämpe emot sonen08 du klarar det !!
    Usch jag gilla inte vit chokladGlad
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-06 19:47:54 följande:
    vart har du köpt den?? finns de vit toblerone??? har bara sett dom där små minimini
    Jo det finns det på TaxFree!!
  • cajsasmamma
    Majuutschi skrev 2010-10-06 20:32:39 följande:
    Vitchoklad är ju den enda goda chokladen... Men jag insåg nu att jag glömde köpa sån vitchoklad med blåbär i... Klant-Maja Skrikandes
    Jag äter nästan bara 70% choklad!
  • cajsasmamma
    Majuutschi skrev 2010-10-06 20:35:22 följande:
    Min son fyller i mitten av november o jag insåg precis att de tär ju bara drygt en månad kvar.. Måste börja tänka lite oxå.. Men tänka är svårt....

Jag fundera på att min dotter ska få en digitalkamera nu när hon fyller år! för hon älskar och ta kort :)
  • cajsasmamma
    Majuutschi skrev 2010-10-06 20:40:29 följande:
    Vad alla undviker godsaker o är "duktiga"... Själv tycker jag om godis... O fika... Men sålänge jag kan ha mina kläder är det lugnt..
    Men jag kan ju inte ha mina kläderObestämd elle rjo det kan jag men jag vill ändå gå ner lite nu så jag kommer i mina nya gamla ridbyxor ;)
  • cajsasmamma
    Majuutschi skrev 2010-10-06 20:43:02 följande:
    hur gammal blir hon? Min son älskar ju oxå att ta bilder, men jag tänker inte köpa en digitalkamera till en blivande 3åring..
    Min dotter bli 7år iår!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-06 20:48:04 följande:
    hehe just det ja ja kommer inte medverka i bonde sökerfru som ni kanske förstått hahaha
    Men jag kanske skulle ställa opp näst aår??
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D