Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sthlmsman77 skrev 2010-10-15 10:22:18 följande:
    ah gött hotellfrukost is the shit
    Sen att jag ska ev gå på chokladprovning med ;) men det få vi se om jag orkar med ;)
  • cajsasmamma
    Majuutschi skrev 2010-10-15 13:42:49 följande:
    Hoppas du får en kanonhelg!!

Det ska jag ha, ska bli och plugga i helgen lite med men det är inte så farligt och så ska vi ha några redovisningar, men det är inte svårt för det är bara att prata på ;)

• cajsasmamma

Hellooo

Fick nog Sveriges kallaste hotell rum i BÅLSTA som inte ens ligger nära stockholm , men men det går nog och plugga här ;) och ev spanna in på lite ögongodis!!

• cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-15 21:06:45 följande:
    ööö va??? man är då ingen dålig mamma för man vill ha ett privat liv med... Den idioten borde hålla tyst
    Håller med dig!!
  • cajsasmamma
    Malena79 skrev 2010-10-15 20:55:26 följande:
    Är oftast barnledig varje helg, men nu ligger barnens pappa på sjukhus och vet inte när jag kommer kunna vara barnledig. Därför skrev jag en fråga på FB om nån var sugen på att vara lite barnvakt i helgen. Så jag kanske kunde få träffa E en snabbis iaf. Men då fick jag höra att jag minsann är en dålig mamma som inte tar hand om mina barn. Har mina barn från sö em till fr em varje vecka. Har väldigt krävande barn. Minstingen har troligen ADHD och jag böjar fundera om kanske den stora oxå har det. Hade absolut inte tänktlämna bort dom hela helgen, men dom somnar ju ändå vid 19 och om nån ville vara barnvakt några timmar efter att dom ändå hade somnat hade det betyy oerhört mycket för mig. MEn visst nu ska jag sitta hemma och tråka resten av livet eller nåt

Sorry behövde skriva av mig lite
    Skit i folk !!!
    Folk måste alltid ha nåt och klaga på !
  • cajsasmamma
    Malena79 skrev 2010-10-15 21:44:32 följande:
    Raderat snart 200 pers från min FB. Nu har jag ledsnat på att folk ska lägga sig i
    jag raderade lite på min FB lista med i veckan... folk som bara ha mig som vän där har jag ju  ingen användning för
  • cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-15 22:13:06 följande:
    Nu vet jag hur det är att höra riktigt riktigt dåligt Hör knappt något på höger öra tack vare dropparna, har vrålat på folk idag som vrålat tillbaka

Hej alla förresten
    *vrålar*

HEEEJ!!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-15 22:14:50 följande:
    hehehe nu har ja fixat allt för morgondagens lekar hehhehehehee.. kommer bli svinekul hehehhe

vem vinner fulaste danstävlingen eller klarar av att ha ett kort mellan 2 kroppsdelar läääängst ja de återstår och se imorgon efter årets klassfest. MEr info kommer senare.. De var allt för dagens klassnyheter
    kul!!
  • cajsasmamma
    sonen08 skrev 2010-10-15 22:40:15 följande:
    shit va dåliga folk är idag på skriva här då....
    mm och nu ska jag bli ännu sämre.. ska sova lite!!!!

God natt!!!!!!!
  • cajsasmamma

Oooo här har det hänt grejer

Synd att Malena är borta

Hoppas att inget har förstört Sugers dag

Sonen KOLLA upp knät , vet vilket h-vete det är sen när det går förlänge och man bara ha ont!!!

Maja ; så du få kramas du :)

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D