Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-10-17 21:35:46 följande:
    Det vet jag oxå...  Oskyldig Drömmer
    Jag med...
  • cajsasmamma
    Majuutschi skrev 2010-10-17 22:09:55 följande:
    Jag har en pojkvän.... Förvånad 
    Känner mig som en fjortis...
    SkrattandeFjortis!!!! När man är nykär så blir man alltid fjortis oavsett om man är 14 eller 84 ;)
  • cajsasmamma

Nä nu ska jag krama kudden , hoppas verkligen att jag få alla budgeter, kalkyler mm bort från min hjärna nu...

• cajsasmamma

Dagen känns verkligen Kräks idag vill bara undertäcket och gömma mig tills nästa år eller nåt sånt!!!!!

• cajsasmamma
    MysTic PrincesS skrev 2010-10-18 12:10:46 följande:

Hej hopp....

MP är fortfarande en bitternivetvad... när i heligt vete ska man bli frisk?

Är även trött på att vara halvdöv.... jättekul att behöva skrika va hela tiden....Skrikandes

Är det inte vår o sommar snart ist? *suck* *hatar höst+vinter+kyla*

MEN HALLO, DU MÅSTE BLI FRISK SNART FÖR JAG KAN JU INTE SKRIKA TILL DIG JÄMT!!
  • cajsasmamma
    racer x skrev 2010-10-18 15:10:10 följande:
    Skrik inte så mycket, då kan du bli hes. Å det e inte heller så kul.
    Nä men jag tycker synd om MP som måste skrika VA!! hela tiden... Och förresten ha jag bra lungor och röstresuser!!!
  • cajsasmamma
    racer x skrev 2010-10-18 15:12:51 följande:
    visst e de synd om stackars MP. Men va 17 du behöver inte skrika här :-P.. eller ni bor nå nära varandra.
    Joo men jag tänkte att om jag skriker kanske hör honmig ända bort dit där hon bor!!
  • cajsasmamma

Nähepp nu ska jag ta och byta kläder och åka iäg till travbanan och hoppas att vi har bättre tur denna vecka !!!
    Hörs ev senare!!!

• cajsasmamma

Jag ha  nog en av dom bästa hästarna i stan :) Nu sikta vi p åett riktigt lopp och m den går som vi förutspår så siktar vi påV75 :D

Nä nu ska jag hem och kolla om jag hittar min dotter nånstans Skrattande

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D