• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2011-02-21 23:40:43 följande:
    Låter som en snabbvisit är en bra ide

Jag jag hoppas att han kommer imorgon , vi har inte träffas sen tisdag förra vecka och det är en långtid att vara ifrån när man är nykär
    Tell me about it.. Vi har ju bara kunnat ses typ 1 gång/vecka o ibland inte ens det.. Menmen, om nån månad blir det väl lättare hoppas vi...

Sen trodde ju jag att man skulle välja sig vid att åka ifrån varann, men det blir ju bara jobbigare o jobbigare.. Får ju kämpa med att hålla tillbaka tårarna.. Skrikandes
  • Majuuu
    1manswoman skrev 2011-02-22 10:02:39 följande:
    sov du lilla videung, än så är det vinter... än så sova björk och ung, ros och hyacinter.
    Än så är det långt till vår, innan rönn i blomma står. Sov du lilla vide, än så är det vinter...

lite skönsång såhär på morron piggar alltid opp Skål
    *försöker hålla mig från att rätta men klarar det itne riktigt* Tyst

Det är björk o ljung som sover...... Oskyldig
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-02-22 14:37:28 följande:
    kanske det!!! om jag inte ha ont i huvudet imorgon så kan vi säga att det var abstines jag hade
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-02-22 15:03:00 följande:
    För att nå målet 100 000 skrivna inlägg tills den 14 maj 2011 så måste vi skriva 538,4875 inlägg per dag så det gäller att skriva så att datorn glöder!!
    Men så långt ifrån det är vi väl inte... Eller kanske på vardagar, men efter helgen läste jag nog ikapp mer än 100 sidor så keep up the good work!
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-02-22 15:12:29 följande:
    stackars prosit om hon ska hinna med att läsa allt
    Det är inte synd om mig.. Det är självvållat.. Jag behöver ju inte läsa ikapp, men jag gillar att inte missa nåt o läser därmed helt frivilligt ALLT ni skriver (förutom allt bakom kulisserna som inte når min inbox Tyst)...

Så fortsätt ni!  
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-02-22 15:30:38 följande:
    Coolhehe japp imorgon smäller det
    Har redan hunnit prata med henne i telefon idag och vi kom fram till att vi nog kommer få sätta oss här efteråt och skriva lägesrapport
    Härligt!
    Lägesrapport eller uppdatering efter hemkomst är alltid obligatoriskt..  
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-02-22 16:46:58 följande:
    Fick en akut tid imorgon kl 10 så hoppas natten går smärtfritt har knappt sovit på 2 nätter nu natt hosta han inte mycket men ville INTE sova utan se på APAN som han sa... kl 3 inatt..
    Usch då!
    Älskar när dom får för sig att glo på tv mitt i natten o blir sura om dom inte får det.. Min lillis blev helt hysterisk en natt hon var sjuk för hon ville titta på tv.. tillslut fick hon titta på en ljudlös testruta o då bev hon lugn o somnade en stund iaf.... Obestämd
  • Majuuu
    MrC skrev 2011-02-22 16:57:30 följande:
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-22 16:21:28 följande:
    Haha....räkna inte med nåt imorgon...Tungan ute
    Det här förstår jag inte riktigt. Hur kan man bestämma sånt i förväg? Det som händer det händer. Jag tycker det känns väldigt fel att låsa sig fast vid ett förutbestämt schema. Även det motsatta.
    Ni är väl vuxna människor som kan fatta egna beslut?
    Hoppas ni förstår hur jag resonerar?
    Helt rätt! Cool
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D