• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Lellebror skrev 2011-02-18 08:24:15 följande:
    denna tråden somnade lika snabbt som jag gjorde igår ser jag :)

godmorgon desperados
    Tar sällan mer än 2sek efter det att man lagt huvet på kudden innan man somnar av utmattning.. Underbart..

Morning!
  • Majuuu
    jejosa skrev 2011-02-18 09:24:16 följande:
    åhå... jag tycker dock det är trevligt att ha den gamla plantan tillbaka
    Ja visst känns han mer som en planta än en skäggis? Solig
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-02-18 10:10:49 följande:
    Haha.. Känns nog mer som ett krockat shithus atm. Trött som ett ägg.
    Usch då.. Trötta är vi väl alla (eller jag iaf som haft jobbiga nätter hela veckan).. Nalle

Men ikväll kommer daddy hit... Drömmer
  • Majuuu
    Lindu81 skrev 2011-02-18 10:13:56 följande:
    Allt bra med er? Skrattande
    Jodå.. Lite trött o sliten efter veckan med sjuk dotter o försöka plugga trots att hjärnan inte funkat pga sömnbrist... Men idag blir det massa plugg såfort jag skrivit klart sammanfattningen om veckan till exet o sen ikea med pappa på eftermiddagen o fredagsmyyyyyyyyys med daddy ikväll... Drömmer
    Är det bra med dig?
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-02-18 10:23:08 följande:
    Då är det någon som får det skoj i helgen då :)
    Absolut..
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-02-18 10:30:01 följande:
    Plantagen is back.. stavfel efter 10 inlägg, haha.
    Det går inte att fly sina tyrkfel..
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-02-18 10:41:48 följande:
    God mooorgon !!!

Här får vi en nu familjemedlem en liten minigris kommer hem till oss kl 15
    Morning!
    Vad härligt! Jag ville ha en sån när jag var liten, men jag fick aldrig nån.... Obestämd
  • Majuuu
    1manswoman skrev 2011-02-18 10:42:38 följande:
    en dålig sådan isåfall om hon sitter vid datorn på jobbtid....
    Så sant så sant..
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-02-18 10:49:51 följande:
    Va då fick aldrig??? när jag var liten (14år) så skaffa jag mig en minigris själv utan att fråga mina föräldrar
    Brorsan gjorde en sån grej när han gick i mellanstadiet.. Åkte till ett köpcentrum med en kompis o hans föräldrar o kom hem med akvarium o 2 sköldpaddor.. Mina föräldrar var inte så glada över att hans kompis föräldrar hade inte bara tillåtit honom att köpa dom utan även lånat ut pengar till honom.... Sen tog han inte hand om dom o efter att min mamma (som har lite svårt med att känna varm/kallt i fingrarna) gett dom ett lite för varmt mjölkbad så var det bara en kvar o den sköldpaddan fick ett nytt hem istället..

Jag ville ha en falabella oxå, men jag lydde nog mina föräldrar lite väl mycke tpå den fronten för att klara av att skaffa nåt sånt själv..  
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D