• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

mattias74 skrev 2011-02-21 20:38:01 följande:
    Du fick inte nog av henne i helgen ellerSkrattande
    Klart han inte fick... Vi får aldrig nog av varann... Drömmer
  • Majuuu
    Jonzonto skrev 2011-02-21 21:04:45 följande:
    Nja, jag smyger lite här då och då... Men är så jobbigt att köra en forumtråd som en chat här på familjeliv.. så tröttnar efter ett tag! :P
    Äsch, var inte så gnällig.. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Majuuu
    mattias74 skrev 2011-02-21 21:21:28 följande:
    Trodde du skulle svara på allt:)
    på allt? Alltså kommentera alla inlägg? Då skulle jag ju sitta här i all evighet.... Tyst
  • Majuuu
    figurehead skrev 2011-02-21 22:21:36 följande:
    Det sänds dessutom när Figuren precis kommit hem efter dubbla buggkurser. Då måste han ut med sin jycke och gå lite.

Finns ju play iofs. Men så viktigt känns det inte att se det.
    Klart Bosse måste få komma ut en sväng efter stackaren har fått vara inlåst medan husse varit o skakat rumpan..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2011-02-21 22:48:39 följande:
    Världens bästa trummis.

Och lyssnar man noga så hör man inte ett felslag av honom
    Ja han verkar skillad..
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-02-21 23:01:45 följande:
    Måste väl skriva ett inlägg här nu så att Prosit inte känner sig ensam
    Men men har inte så mycket att skriva..
    Vad snäll du är...
    Men nu är Prosit ikapp ca 13 min senare än hon tänkt o bör nog gå o sov för imorn börjar tentapluggandet på alltvar.. Iaf på halvt allvar eftersom jag o kidsen ska till "suomikellari" vid 13-tiden..  
  • Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-02-21 23:18:32 följande:
    Hehe.. Vi har inga finska aktiviteter här får åka till Norrköping för att hitta det ... Lycka till med pluggandet!
    Vi upptäckte att det finns finsk familjeklubb på tisdagar i våran källare... Niceigt värre.. Dom har även nån flick-klubb (vilket jag känner är lite gammaldags tänk) för flickor från 6år o uppåt som syrrans dotter går på ibland..

Tackar! Det kan behövas med tanke på att jag helst av allt skulle vilja åka till daddy nu när jag är barnledig ons-fre, men jag behöver plugga eftersom psykologitentan är på fredag.... Gråter
  • Majuuu

Nej nu ska Prosit sova..
    Men imornkväll får ni nog prata med mig i nutid.. Förvånad (Om ni inte babblar multum imorn på dagtid)

Gonatt o sov gott!
    Dröm om mig som alltid!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Solig Nalle {#emotions_dlg.flower} Skål Spöke

• Majuuu
    cajsasmamma skrev 2011-02-21 23:30:26 följande:
    Kul att tdet finns finskklubb .. När jag var lite bodde jag i Norrköping och där hade vi finsk söndagsskola  och bastu för finska familjer fredag och lördag och vi hade hur kul som helst då..

Förstår att du heller skulle vilja åka till Daddy men då kanske pluggandet blir lidandet Själv hoppas jag att MrC kommer hit imorgon kväll...
    Det finns finska föreningen här oxå men dom har typ inge aktiviteter för barn om jag förstått det rätt... Obestämd

Det är fortf för rörigt med barnen (alltså mina) så daddy kan inte träffa dom riktigt än så ja funderar på att ta en snabbvisit o sova hos honom ons-tors för att få träffa honom lite iaf denna veckan.. annars blir det inte förrän om 1½ vecka... Gråter

Då håller jag tummarna att han kommer dit imorn..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D