• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MrC skrev 2011-02-23 13:07:50 följande:
    Jag hatar när det är golvkallt. Måste köpa ett par varma tofflor. Skrikandes
    Ställ dig inne på toan.. Där är golvet varmt..
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-02-23 15:10:13 följande:
    Har du bara en eller suger du på den andra?
    Man ska bara hålla ena tummen för om man håller 2 så tar dom ut varandra o det ger ingen effekt..
  • Majuuu
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-23 15:24:55 följande:

Härligt att han hittade fram..
    Går det bra för er?
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-02-23 15:55:19 följande:
    Nawwwww, så söta.. Du e lite lik Borat
    Hoppas detdär var riktat till Lellebror o inte jespersmamma som du citerade.... Tyst
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-02-23 16:46:03 följande:
    Wooohoo..Vilket drag det var idag!!!!
    Oja... O nu ska jag oxå överge er för en liten trip till daddy... Men jag återkommer med rapport om hur det gick imorn... Dock utan bilder...  Skål
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-02-23 16:54:29 följande:
    Offcourse...
    Muhahahahahahahahahahahahaahahaa!
  • Majuuu

För dom som vill så är kryssningstråden aktuell igen.. Jag tyckte det började bli dags att börja med intresseanmälningar inför jubileumskryssningen..

• Majuuu

Vilken vacker sida det blev... Drömmer Synd bara att det finns några inlägg som förstör den perfekta sidan.... {#emotions_dlg.djavulsk}

• Majuuu
    MrC skrev 2011-02-23 16:58:32 följande:
    Haha jo jag märkte det. Men det var lite jobbigt att bära in tv'n till toan.
    Hon har inget badkar heller, annars hade man kunnat ligga i plurret och kolla på tv.
    Fler förslag?
    Hon kommer älska när du möblerat hela toan till ett vardagsrum! Jag lovar..

Annars är ett bra förslag att dra dit typ 5 andra o sitta o spela kort i köket.. Då blir det varmare! Speciellt om det finns lite %-dricka i glasen..
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-02-23 17:00:35 följande:
    Skrattande, ha det så trevligt...
    Det ska jag definitivt ha.. Drömmer 
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D