• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Plantagen skrev 2011-02-24 15:31:22 följande:
    Va fään.... Bark on her, voff voff
    Nej du.. Prosit blir aldrig arg på Snövit..... Solig
  • Majuuu

Så, då var jag ikapp igen o min "rast" är slut.. Dags att plugga mera psykologi.. Tenta imorn o det känns riktigt bra..

Ha de bäst så ses vi ikväll efter jag varit o tränat första gången för i år.. Skål 
    Kraaaaaaam! 

• Majuuu
    Plantagen skrev 2011-02-24 15:44:54 följande:
    Men Prosit skäller på Plantan Gråter
    Ja men Plantan vill provocera o vill bli skälld på.. Snövit är bara söt vad hon än gör..
  • Majuuu
    Fairwind skrev 2011-02-24 15:47:26 följande:
    men mig .........

Rynkar på näsan
    jepp.... Dig ska jag skälla på ikväll.... {#emotions_dlg.djavulsk}

Muhahahahahahahahahahahaahaa.... Demon
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-02-24 16:30:18 följande:
    Idag är jag blooooooooond......

Skulle titta till min hett efterlängtade pizza i ugnen..... Grattis till mig själv.... glömde stänga av barnlåset så ugnshelvetet var inte ett dugg varmt..... så det blir ytterligare väntan på mat.... Skrikandes
    Såååå irriterande när man missar det.. Tur jag inte har nåt sånt barnlås på min nuvarande spis..
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-02-24 16:46:30 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej 1 dag kvaaaaaaaaaaaaar sen helg SKa bli fett kul med utgång på lördag skaka rumpan spotten är full med nyyyy härlig goooo partymusik Ska bara hitta en snygg partyblåsa imorgon o ha på mig på lördag och priiiiiiiiiiiiiiiiiten ska inhandlas imorgon med tror jag ska slå på stort o köpa några extra flarror imorgon
    Härligt! Skål 
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-02-24 17:29:27 följande:
    Japp, hade man bara haft råd med objektivet också så ...
    Men koppen är ett steg i rätt riktning......eller så fel riktning... Beror på hur man ser på saken..
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-02-24 17:30:50 följande:
    Jag är iofs väldigt tacksam för att ha detta barnlås... hade annars varit hemlös vid detta laget Obestämd

Men surt när man glömmer bort det..... ibland Drömmer
    Jo jag var glad att jag hade det när jag hade det... Men nu har kidsen hållit fingrarna borta från spisen som tur är... Peppar, peppar, salt, vinäger, olivolja..... Tyst
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D