• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MrC skrev 2011-02-25 11:33:56 följande:
    Älg = hund? Hunden snarkar alltid. Men det är inte de som stör.
    Sängen är för smal och mjuk + jag vänder på mig 87 ggr per natt. När jag vänder på mig vaknar jag när jag stöter på något/någon. Sen har vi en täcktjuv i sängen också. Helt plötsligt ligger man där och fryser. *brrrr*
    Soffan ser skön ut! Solig
    Jag har inte sovit där så jag har bara hört om snarkande älgen från annat håll.. Obestämd

För mjuka sängar är inge bra för ryggen, så daddy får snart införskaffa en ny så min rygg inte går sönder när jag sover där... Oskyldig 

2 täcken eller giganttäcke är lösningen på det andra problemet..  
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-02-25 11:35:24 följande:
    Älg = Rickard. (skyller på honom då han inte är här) Han snarka som en häst trava (:evil)
    Skyll på Rickard du..
    Det kanske får honom att komma tillbaka till gemenskapen... Tomte
  • Majuuu
    pappa478 skrev 2011-02-25 11:37:07 följande:
    Oj, ingen dålig tråd :D 
    Och ingen dålig kravlista det där! 
    Klart bästa tråden inte är dålig..

Det är ju bara grundkraven, sen har singelmammorna egna tilläggskrav oxå.. {#emotions_dlg.djavulsk}

Välkommen!
  • Majuuu
    MrC skrev 2011-02-25 11:49:32 följande:
    Nej, han är oskyldig nu.
    Majuutschi skrev 2011-02-25 11:38:34 följande:
    Jag har inte sovit där så jag har bara hört om snarkande älgen från annat håll.. Obestämd

För mjuka sängar är inge bra för ryggen, så daddy får snart införskaffa en ny så min rygg inte går sönder när jag sover där... Oskyldig 

2 täcken eller giganttäcke är lösningen på det andra problemet..  
    Vi kör med två täcken. Men tjuven kastar sitt stora på golvet och vill dela på mitt lilla?! Förvånad
    Ja, mjuka sängar är förödande. Ryggen mår inte bra... men ikväll åker jag hem. Nu får det vara nog för denna gång! Flört
    Men vilket sätt tjuven har...

Min säng är bra o den gillar jag även om jag verkligen inte har nåt emot att sova hos daddy pga sovsällskapet.. Drömmer 
  • Majuuu
    Sugar skrev 2011-02-25 12:00:04 följande:
    haha, ja i hope so.... men de dröjer ju ett par år dit
    Ja några år är det kvar... Men tiden går ju fort..
  • Majuuu
    Sugar skrev 2011-02-25 12:03:01 följande:
    Lycka till på tentan
    de här fixar du gallant!
    Det var en rätt lätt tenta o man behövde bara 50% av poängen så det borde nog inte vara några problem med den..
  • Majuuu
    Bubsan skrev 2011-02-25 12:04:23 följande:
    Åhh det trodde jag med, men ack vad jag bedrog mig Kanske kan sova när de flyttat hemifrån
    Jag lär bli som min mamma när ungarna sover bort hela förmiddagen... Hon dammsög alltid med flit mot våra dörrar så vi skulle vakna...
  • Majuuu
    Plantagen skrev 2011-02-25 12:05:24 följande:
    Im the nicest guy i know
    Jamen det är ju snällt att försöka få tillbaka Rickard!
  • Majuuu
    NoMansWoman skrev 2011-02-25 12:43:12 följande:
    Helloo tråden

Har sovit dåligt inatt (igen)...jäkla hosta... men piggade upp mig med lite shopping innan... ny bh... och en korsett Drömmer

Jag är även B A R N L E D I G....... såååååååå gött

Ska snart ta tag i tvätt och städning...ska bara..... Tungan ute
    Oooooooooo.... Det lät farligt..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D