• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Qarina skrev 2011-02-17 20:28:15 följande:
    Om man ska va ärlig å det är ju jag så tycker jag faktiskt inte att det är så snyggt.
    Jag skulle aldig kunna göra så. Känns som man lurar de andra å leker med andras känslor. Jag tycker man ska respektera andra lite mer.
    Det är ju inte snyggt om man träffar flera samtidigt.. Att prata med flera på nätet samtidigt är en hel annan sak fär det gör väl alla singlar, right? Men dejta olika samtidigt är inte snyggt... Sånt har jag inte sysslat med sen jag var 20.. Tyst
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-02-17 20:44:42 följande:
    jaaa vet meeee

själv hoppas man på en vändning nästa helg
    Jaså? Dejt på g?
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-02-17 20:48:53 följande:
    Mer spännande att köpa grisen i säcken tycker jag
    Bara jobbigt att strula runt, fast jag är ärlig med att jag flirtar ganska friskt.
    Men fångar man mitt intresse då bleknar alla andra bort ganska fort
    im a onewomansman
    Men provköra måste man ju..... Tyst
  • Majuuu
    MrC skrev 2011-02-17 20:55:43 följande:
    Haha! Ja, jag skiter i vad andra gör. Vuxna människor ska få göra som dom vill. Jag lägger inget värde i sånt. Huvudsaken att man själv kan leva med sina beslut.
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-02-17 21:03:09 följande:
    det är sant:
    så länge man inte har något uttalat så är man ju singel och fri att göra vad man vill.
    jag lekte runt så mycket i unga dagar så numera är jag lite lugnare.

Sen är det ju som så, oftast så är ONS ganska ointressant sex i mina ögon, först efter ett tag som man "lär" sig varandra och kan riktigt njuta av varandra, och först då blir sex intressant i mina ögon.

jaaa jag vet att jag inte tänker som en normal singelkille Demon
    Jodå, jag har inte träffat många singelkillar som inte tänker så.... Eller jo när man var 20 var man ju ung o dum...
  • Majuuu
    racer x3000 skrev 2011-02-17 21:19:07 följande:
    Skulle hälsa från sjuklingen Cee....
    Hälsa tillbaka!
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-02-17 21:45:26 följande:
    dags för din dagliga update?
    Jepp.. Best of idag...
  • Majuuu
    1manswoman skrev 2011-02-17 21:56:26 följande:
    the the end of life as i know it..
    Har det hänt nåt? Förvånad
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-02-17 22:23:25 följande:
    lider med dig, har man satt barn till världen så får man ju ta ansvar för dom.
    Sen visst i alla lägen så kan man kanske inte ställa upp, men utbildning är viktigt!
    Sen beror det nog mycket på hur man kommer överens med sitt ex, jag har ju som sagt tur på den fronten.
    Javisst... O han har ju satt ännu ett barn till världen med sin nya dessutom o ska leka superpappa nu...... Men vabba står inte med på superpappans prio-lista....

För att göra en lång historia kort så kommer vi inte överens överhuvudtaget..... Skrikandes
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-02-17 22:31:20 följande:
    aaa o me lamkött:P dessutom
    Trevligt trevligt!
    Tell me more, tell me more..  
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D