-
jaa exakt det jag menade :P , men nu e det dags för sängen här så man orkar upp i morrn kram på er !Majuutschi skrev 2010-09-05 23:09:52 följande:Ja servera drinkar har det ju varit snack om hittills...
-
ohhh sugar sugar ...... ha så kul ikväll :D
här så känns det som man hamnar i komaliknande tillstånd efter kl 20 varje kväll blää man kanske borde försöka att hålla sig vaken till 21-22 tiden åtminstone och försöka vänja kroppen med det .....
hoppas ni andra oxå har en trevlig lördagskväll ! -
vad är SD ?Isnogood skrev 2010-09-12 10:57:05 följande:"Suck"
Fick detta i min inbox på SD =
12 september, kl 07:40Grymt snygga muskler sexigt passar dig
Hur mkt tränar du
Stark tjej mkt attraktivt
-------------------------------------------------- --------------
Eh, jaha, ok...ja men hej på dig med...eller, nähä, ok, inte hej...
"obehagsryser"klart du får :) välkommen in i värmen .....mojsan79 skrev 2010-09-12 11:49:50 följande:Tjena hej!
Hehe...kul tråd!
Man kanske får vara med fast man inte är desperat?
-
nu e man hemma igen efter ett träningspass som man va tvungen till nästan efter alla munkar man ätit idag :P.
usch måndag i morrn igen dags att slita på jobbet igen :S MEN nu börjar det närma sig kryssningen ju :D -
vad ska det handla om då?sonen08 skrev 2010-09-12 19:11:07 följande:Härligt med måndag igen O skoooola hehehe Dock är ja skitnervös vet ej ännnu va ja ska babbla om på redovisningen men men...
-
riktigt nice ! usch nu får man ju ångest att man inte hann fixa massa i hemmet under semester jaja sakta men säkert :PPejgan skrev 2010-09-13 18:37:17 följande:såhär fint (det har tjatats så om bilder efter renoveringen så jag la upp en bunt idag):
blogg.pejgan.com/2010/09/13/det-har-efterfrag.../ -
får du allt bevisa ;)Pejgan skrev 2010-09-13 19:26:57 följande:Jag har nog sådär fint (ja sovrummet har liiiite mer möbler.. höhö.. typ jätte...) när jag har
* dejt på besök
* mamma/pappa på besök
* okänt folk på besök
* folk som inte är jättenära på besök..
..fan.. jag börjar bli husmoderlig :-O
(pojkar jag är grym på att laga mat också!!)
jaa e iaf duktig på baka . munkarna gick åt på jobbet iaf :) -
du ska alltid va värst :PPejgan skrev 2010-09-13 19:48:32 följande:AAAh själv har jag lovat chokladmoussetårta på torsdag. Mina kollegor gillar mig
-
jaha god natt på er och till dig TS DRÖM OM MIG ;)
-
hallå allihopa e det ingen som bor i närheten av nossebro då:P ska dit och hälsa på min farbror i morrn kanske :) men nu bär det snart av till gymnastik salen med barnen så dom får springa av sig lite :D .
i'l be back !