Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sugar rush skrev 2010-08-22 21:03:56 följande:
    nu ärne tattuerad torso... den e faktist okej
    bild ?
  • daddy XL

va inne på det spåret oxå men trodde det kanske va att hon hade gjort nån som vart med där hehe

• daddy XL
    sugar rush skrev 2010-08-22 21:37:16 följande:
    haha,, lite o göra eller ???

spottkobran, de e daddys new nickname
    haha   :)  och ni ser jag citereade oxå :)

snart blir det film här  får ju sovmorgon i morgon då grabben börjar 1a klass så blir upprop och samtal på förmiddagen
  • daddy XL
    sugar rush skrev 2010-08-24 17:33:20 följande:
    ja garvar ihjäl mig...
    kollar på sämsta bilförarna och även om de e tillgjort eller inte så är de så jävla kul just idag
    vissa måste ju va helt störda man hopppas bara att dom överdriver....själv så tänkte jag se på senaste Entourage :D o hoppas man inte somnar  hehe nu börjar man känna av att man jobbat över en del så antar att semestern va för KORT .

Majuutschi, förlåt somna igår ju men hoppas du kunde somna ändå ;)
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-08-24 20:28:39 följande:
    Pratade vi igår? *senil*
    nää men jag svarade inte på gårdagens (godnatt alla snyggingar) såå bad om ursökt för att jag inte sa godanatt .

SÅÅÅ TRÖTT NU !!!
    GODNATT!
    Kraaaaam
  • daddy XL
    figurehead skrev 2010-08-26 19:44:56 följande:
    mycket tits and ass nu,

me like
    ME LIKE  :)
  • daddy XL

tråkigt nog så e det en gymnasie skola vi renoverar på jobbet skulle vart komvux eller nått med lika mycket tjejer :P

ska försöka få lite tid att parta på lördag här tänkte jag men får se hur det går och om man hittar nån ska följer med oxå :)

• daddy XL

:) nu har jag iaf möjligheten om jag vill till lite party i helgen och fixa lite här hemma om man hinner :)

Malena79 skrev 2010-08-26 20:14:05 följande:
    Här blir det party hela helgen. Ut och äta med kusinerna imorgon och utgång efter det. Sen utgång med lite kompisar på lördag. Ska komma ihåg att akta mig för killar så mycket jag kan oxå
    jag ska iaf inte akta mig för tjejer hahaha
  • daddy XL
    sonen08 skrev 2010-08-26 21:15:10 följande:
    Nix.. har inte orkat.
    hallå där har oxå såna dagar ju man kan sitta o läsa men orkar inte skriva nått hehe, hur e det då?
  • daddy XL

hallå allihopa , kör hårt sonen , här har man kollat film "the other guys" riktigt rolig såå se den !!
    nu ännu en  topp film med lite bullar till sen ev. party igen då bara man orkar haha

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D