Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

bor i södertälje eller som det heter nu förtiden slöddertälje , så va därför jag inte kunde hoppa så långt sist hehe

• daddy XL
    sonen08 skrev 2010-08-07 23:30:49 följande:
    just de ja.. satt o vänta som tusan juuu
    ajdå  :(  visst e man duktig på hoppa men  ska man till dig får det nog allt bli tåg faktiskt :P
    hmm kanske dags för en film så man blir lite trötter så man orkar upp med busarna i morgon  :)
  • daddy XL
    sonen08 skrev 2010-08-07 23:43:16 följande:
    määä tack dåå ska ja vara öppe själv
    såå segt o sitta i ett forum så här ju haha
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-08-08 08:57:42 följande:
    Goooooooodmorning!

Känner mig lite seg idag, men ingen huvudvärk än iaf..
    Hade jättekul igår även om jag blev lite ofredad medan jag pole-dansade o så var jag tvungen att gå fram till en kille o fråga om han brukar lägga tak.... O jag hade helt rätt, det var hantverkarna som var hos päronen o la tak för ett tag sen..
    ojdå pole-dans har du gått  kurs oxå o hänger upp o ner i ett ben eller liknande då  :P
    Men då skulle du ha träffat killen innan så att päronen fick det billigare ;)
    bläää vikatvätt dans här nu , men en morgon kram till er :O
  • daddy XL
    sugar rush skrev 2010-08-08 19:22:38 följande:
    de e ju de ja säger... killar är skit...
    känner inte ugglan här nu, så han kanske är ett undantag, men i övrigt så är nog resten bara dynga faktist!!
    NÄ INTE JAG !!  ;)

blää sista dan man e ledig ska det självklart bli FULLT med grejer man måste hinna  sååå typiskt men kanske e bra då somnar man förhoppningsvis tidigt kanske .
    och om dom ber än att jobba över redan första veckan skulle jag inte bli förvånad iaf  har en känsla av att det är MASSOR att fixa  som måste va klart tills torsdag :@
    man kanske bara ska o bädda ner sig i soffan och se på lite film eller nått istället :D
  • daddy XL
    sonen08 skrev 2010-08-08 19:52:51 följande:
    Hörru duuu min tvätt ligger fortfarande ovikt du skulle ju ta den med har du glömt de
    haha jadu om min hade vart klar så hade jag vart glad men det mesta  e faktiskt vikt och ska bara läggas in :)
    hade ju vart en LUGN dag om jag inte hade vart så jäkla snäll haha så e förvånad att jag inte tog mig ner och vek din tvätt :P

ang tidiga mornar på helgerna så  bli det alltid det här e väl bara acceptera om man ska kunna få upp dom utan för mycket bråk o stök under vardagarna  men helgen som kommer e jag barnledig fre kväll till sön förmiddag :D:D:D
  • daddy XL
    Isnogood skrev 2010-08-08 19:59:00 följande:
    Och ungefär exakt så började min första vecka efter semestern Obestämd hann knappt komma in på jobbet innan jag fick veta att jag behövdes i dag plus att jag jobbat över varje dag denna vecka.... "aningen trött" 
    TRÅKIGT när det blir så för min del e det nog tyvärr min projektledares fel och ev en del av kollegorna som skulle ta över mitt projekt när jag gick på semestern :( tror faktiskt jag bara ska be dom dra åt helvet om det blir snack om övertid  projektledarn kan få lösa problemen han skapat själv ju!!
    (men så e man ju så ....... ......... ) hehe
  • daddy XL
    sonen08 skrev 2010-08-08 20:07:03 följande:
    så du tycker ja ska vika den själv
    tycker nog att den kan vika sig själv men det kommer nog inte hända haha
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D