Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

uusch sån där kväll nu ....
    nä nu skulle maja vart här så hade man legat o kramats i soffan framför  tvn sen somnat tillsammans ;)

• daddy XL
    figurehead skrev 2010-08-29 19:52:33 följande:
    skönt att man inte har missat nåt idag iaf
    tror det aldrig vart så här lugnt men det börjar nog snart :P
  • daddy XL
    figurehead skrev 2010-08-29 20:04:43 följande:
    ja det gör väl det,

skumt att alla helt plötsligt har ett liv
    utom oss då haha
  • daddy XL
    sonen08 skrev 2010-08-29 20:46:13 följande:
    Neeej.. sonen föll i kanalen här utanför när han o hans pappa var på väg hit bara 100 meter fårn min lägenheten
    :O  hur gick det till o hur e det nu då?
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-08-31 17:36:31 följande:
    Idag har jag umgåtts med alldeles för många 90-talister o är i stort behov av vuxet sällskap.... Skrikandes
    tråkigt att vi inte bor närmare varandra  då ;)
  • daddy XL

en annan borde ha BIG BOSS som nick nu :P nu ringer alla möjliga och frågar vad och hur dom ska göra och rekorn får samma fråga för  det ska gå "rätt"väg så kommer hon och frågar vad jag tycker ändå sen hehe så  blir jag som säger hur dom ska ha det tillslut ändå... men dessa möten dom har slipper jag gärna sitter ju och diskuterar massa men kommer inte fram till nått ändå verkar det som :(

nu ska jag göra lite äppelmos och sen se på Robin hood och äldsta grabben avsluta sin läxa oxå :)

• daddy XL

vilka blandade känslor det kan komma av att se sina barn sovande (2 i säng och 1 i soffan), först sån glädje som bara dom kan ge sen sån sorg samtigt  för att dom inte kan ha "mamma" hos sig eller hur man ska säga svårt att förklara vad jag menar ....
    och att nått så litet som mellan killen sa när vi skulle sätta oss isoffan o se på tv allihopa "pappa jag älskar dig ,.....och tack för vi får popcorn oxå" :)  bli ett av dom bästa minnena i ens liv ..

• daddy XL
    Malena79 skrev 2010-09-02 14:04:20 följande:
    Haha borde ju inte vara så feg. Har ju pussats med honom förr. Men då var jag ju inte nykter...

Vi såg Date Night. Ganska tråkig film.

Skrev ett sms iaf sen att jag önskade att jag inte var så feg...
    Var iaf lite modig idag som tog en snabbdejt med ett annat lammkött. Lammkött är fina grejer
    haha queen of dating :P du som skulle ta det lugnt  hehe...och håller med om filmen SEG  synd för den skulle nog kunnat vart mycket bättre om den va roligare

och GRATTIS till sonen !

även jag blev lite glad nu eftersom högsta chefen ringde och berätta att han äntligen tagit ut en ny telefon till mig tog bara typ 10v innan man fick den men det har dom fått höra en del eftersom min mobil strular så mycket .
    så får väl fixa "fl appen" så man kan kika in nån gång under rasten om man har tråkigt :P.
    och sen ska barnens moster komma på besök så blir kanske att jobba på lördag och få en härlig lön sen :)
  • daddy XL
    Malena79 skrev 2010-09-04 08:22:43 följande:
    Fy farao för 80% sprit. Halva kvällen borta och dessutom hånglade jag med 22åriga grannen Förvånad Stackars Maja fick alldeles för onyktert sällskap. Kvällens bästa var iaf att träffa min farbror som gav mig 500 i veckopeng
    hahaha låter inge vidare iaf inte det där om grannen  :) inte lika kul ett tag framöver nu kanske... eller ?
  • daddy XL
    Malena79 skrev 2010-09-04 09:53:16 följande:
    Haha nä nu vågar man ju knappt gå utanför dörren.
    cajsasmamma skrev 2010-09-04 09:43:11 följande:
    Haha det är gott med 80% ju. ;) jag brukar köra med 80%rom det är så jäkla gott!!!

Kul farbror du har :D
    Haha jo gott var det ju. Men i kväll ska jag hålla mig till vanlig sprit. och så får jag hoppas på att träffa min farbror igen
    får skicka ut maja så får hon kolla så att det är fritt fram :)

här  verkar det bli en riktigt slappar lördag verkligen inte gjort nått idag  :) Såå skönt så sitter pappa och leker med nya iphonen tog ju nån timme bara att få över telefonboken :P
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D