Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
uusch sån där kväll nu ....
nä nu skulle maja vart här så hade man legat o kramats i soffan framför tvn sen somnat tillsammans ;)
uusch sån där kväll nu ....
nä nu skulle maja vart här så hade man legat o kramats i soffan framför tvn sen somnat tillsammans ;)
en annan borde ha BIG BOSS som nick nu :P nu ringer alla möjliga och frågar vad och hur dom ska göra och rekorn får samma fråga för det ska gå "rätt"väg så kommer hon och frågar vad jag tycker ändå sen hehe så blir jag som säger hur dom ska ha det tillslut ändå... men dessa möten dom har slipper jag gärna sitter ju och diskuterar massa men kommer inte fram till nått ändå verkar det som :(
nu ska jag göra lite äppelmos och sen se på Robin hood och äldsta grabben avsluta sin läxa oxå :)
vilka blandade känslor det kan komma av att se sina barn sovande (2 i säng och 1 i soffan), först sån glädje som bara dom kan ge sen sån sorg samtigt för att dom inte kan ha "mamma" hos sig eller hur man ska säga svårt att förklara vad jag menar ....
och att nått så litet som mellan killen sa när vi skulle sätta oss isoffan o se på tv allihopa "pappa jag älskar dig ,.....och tack för vi får popcorn oxå" :) bli ett av dom bästa minnena i ens liv ..