Inlägg från: daddy XL |Visa alla inlägg
  • daddy XL

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

teaser ....

• daddy XL
    HäckHäxan skrev 2010-09-22 20:34:10 följande:
    Pejgan skrev 2010-09-22 20:31:28 följande:
    "Love on wheels: SpeedBiker vs. HotMoma."
    Kärt barn har många namn

Fast någon kan väl skicka den där Jacks från SoA hem till mig om ni råkar honom, tror han körde vilse på vägen hit
    nån som ser på senaste avsnitten låter det som hehe,ska titta på 3e nu :)
  • daddy XL
    Isnogood skrev 2010-09-23 17:09:04 följande:
    PRECIIIIS

Och det är just det som jag tycker att jag klargör i varenda hjäffla mail osv i övreiga kontakter med de jag pratar med... o i alla FALL så skickade han den bilden Kräks

Jag börjar ge upp hoppet om det mannliga släktet

"Funderar på att bli nunna"
    HALLÅ jag e ju oxå här :),bara haft fullt upp om kvällarna  med badhus o allt man hittat på med barnen ..

och ikväll så kom farmor och hämta lillen och brorsan tar dom 2 äldsta så blir det lite öl och en matbit med några kollegor ikväll  så e väl bara för er här att ta sig i kragen och komma hit ikväll ;)
  • daddy XL

ojoj nu är jag MÄTT !!
    precis vräkt i mog en amerikanskpizza med massa gott på grabbar va inte så förjusta i den och finns en del kvar nu eftersom jag beställde L modellen :D

• daddy XL
    cajsasmamma skrev 2010-09-25 18:48:20 följande:
    Jag blir ljusskygg, spyr och ha riktigt ont i högersida av huvudet. det är ett elände!!
    e du såm där sk "vampyr" kanske  usch låter faktiskt inge vidare :(

och ang .  att man blir uttråkad  blir ju lätt så när man har små barn och dom böra sega till så här på kvällen man väntar på att dom ska somna så pyssla lite i hemmet eller så ser man tv/film typ ...
  • daddy XL
    sonen08 skrev 2010-09-25 18:57:26 följande:

tack de ska ja ha om de var mig du menade hehehehe

Nej nu ska ja överge datan eller ja iallfall denna sidan nu.. för om 4 min är kl 19 PARTY PARTY nej ska nooog öppna en smirnoff wieeeeeeeeeeeeeeee ha de gött alla och speciellt EN

Glömde ju o ta de du skrev igår SÅ du kan vara lugn du får inget inatt

Hoppas du får en bra kväll !
  • daddy XL

e riktigt mysigt med ljus men blir ju aldrig av att man köper det när  man e ute o shoppar :(
    skulle behövas lite så här i höstmörkret  och gärna nån att mysa med oxå :)

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D