• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:13:57 följande:
    Jag skulle nog aldrig dejta någon som jag träffat på nätet, man vet aldrig vad det är för människa som sitter där.
    Jag träffade första pesonen via nätet för typ 11-12 år sen...... Har tappat räkningen för lääääänge sen...
    Åkte ju på kryssning med Malena från denna tråd i juni.. Vi hade aldrig träffats förut o vi hade skitkul... Har även åkt på kryssning med 3 tjejer från en annan tråd, men då hade jag träffat 2 av dom 1 gång o 1 ingen gång...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-05 22:15:14 följande:
    ja försöke inte klicka heller utan vänta.. men nuklickade som tusan och så. men ja har inte de där känslorna som ja alltid fick inann ja fick sonen och som fick mig att flytta hit ner De impulskänslorna är borta vilket ja är sååå glad över ja har fegat ut mååånga gånger men denna gången kändes de som att ja ville träffa han innan ja gick vidare... men men vi får se.. Ikväll ska ja somna i tid för en gång skull har somnat runt 12-1 de senaste dagarna för pratat med han hela tiden.. så kanske är bra med distans med och han får umgås med vänner om de är de han gör.. kommer inte prata med han alls i helgen heller då han ska iväg.. vi får se hur de blir som sagt han påstod innan han gick tidigare idag att vi kommer höras.. men men
    Får väl hioppas det är nåt så enkelt att han hänger med sina kompisar... Men det vekar lite skumt....
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-05 22:16:58 följande:
    jaja nu ska ja sluta dystra ner tråden med mina "problem" sorry..
    Du får "dystra" så mycket du vill o behöver!! Vi finns ju här för varann! Kraaaaaaaam!
  • Majuuu
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 22:17:59 följande:
    Lammköt?? Vafan är han 17???
    Nej han ska fylla 25 i oktober.... Det är väldigt ungt för mig....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 22:19:33 följande:
    mykcet sällan kan jag gå med på
    Ja ok då... Jag försökte bara försköna sanningen lite...
    Är urkass på att ge (o ta) komplimanger... Men jag försöker bli bättre på det utan att bli sådär äckligt oärlig i komplimangerna... Kräks
  • Majuuu
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:21:51 följande:

jo tack..råkat ut för såna tjejer, som leker..eller snackar med typ flera, eller springer dejtar massa, jag trodde man kunde koncentrera sin fokus på en person i taget, men ack så fel jag hade...

Tro fan, om man snart hellre väljer vara singel......

Jag kan skriva med flera samtidigt ibland, men jag dejtar en i taget o pratar inte om att träffas med fler än en i taget.... Var annat när jag var yngre.... Men då hade jag ju inga barn o begränsat med dejt-tid...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 22:24:04 följande:
    jag med,

dejtade en tjej som sa att hon ville träffas helgen efter igen,

när det var dags för ny dejt fick hon förhinder.

frågade någon vecka senare om hon ville träffas och då berättade hon att hon dejtade en ny kille.

Så jag la ner det där och då.
    Vilket pucko!
  • Majuuu
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:28:33 följande:
    Skoj, är ni fortfarande vänner?
    Ja Malena o jag har firat midsommar ihop i uppsala o festat en gång här i västerås tillsammans på power meet.. O dom från den andra kryssen är jag frotf kompis med.. O en hel hög andra jag träffat via nätet har jag kontakt med eller är kompis med.. Jag gillar nätet..
  • Majuuu
    Fletcher Reed skrev 2010-08-05 22:33:05 följande:
    Kvinnor och deras åldrar...... SUCK!
    Jag hade förr en undre gräns på 28 (som egentligen var 30) o en övre gräns på 40 (som egentligen var 38).. Men efter att ha haft en träff med en extremt omogen 35 åring o sen en vecka senare träffat lammköttet (som alltså var 10 år yngre än omogna mc-tokiga 35-åringen) som var hundra gånger mognare så tar jag detdär emd ålder med en nypa salt... Det handlar mer om personlig mognad...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 22:39:51 följande:
    fast det är en av fördelarna med att ha gått buggkursen,

man har en "aktvitet" även på krogen istället för att bara dricka öl och tjöta med folk
    Jag kör med fuldans.. Jag spenderar all tid på krogen på dansgolvet.. Ev nån vattenpaus..... Prata kan man ändå inte göra för man dansar o sjunger hela kvällen..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D