• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-08-05 21:45:59 följande:
    ja vet något som inte ni vet ja vet något som inte ni vet hahahaha
    Tell me tell me tell me!!!!!!!!!!!!!
  • Majuuu
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 21:52:05 följande:
    Jag har mina på heltid, pappan är inte med i bilden alls, på gott och ont. Visst skulle en sovmorgon vara skönt lite oftare, men nu under sommaren har jag lyckats få dem att sona till nio, så då får jag sovmorgon, superskönt.
    Vilket lyx.. Alltså både heltidsbarn o sovmorgon... Jag fick sovmorgon till 6.45 imorse.. Det tyckte jag var lyx... Lillisen har envisats att vakna 6 eller tidigare nästan hela sommaren... O hennes mamma är dum i huvet som inte fattar att gå o lägga sig i tid.... Skrikandes
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-05 21:52:25 följande:
    jag tycker de är skönt MEN de är bara att de är såå krävande och ja behöver koppla av för att orka vara mamma resten av veckorna hade nog klarat de galant utan några problem om ja inte hade haft min adhd.
    Du skulle bara veta hur mina är..... O nu under sommaren har jag valt att storisen skulle ha 8 veckors sommarlov....... Inte en ledig stund från det att dom vaknar till det att dom somnar på kvällen..... Men dom är härliga iaf...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 21:56:42 följande:
    *ähum*

alla killar?
    Flåt.. Inte du min håriga manliga man iklädd förkläde o kjol...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-05 22:00:41 följande:
    hehe på samma sätt som ja pratar med dig men på annan sida vildawebben..

Men men som sagt ja har min son nu så ja är starkare och kan gå vidare.. men visst de känns surt när vi har pratat i 3 dygn och han är online men svarar inte han har skicka gullig sms som ja fått när ja vaknar och lär sakna de lite... trodde verkligen de skulle li av och ses fyyyyyy började tycka bra om han och var intresserad är inte kär men intresserad av han... och trodde verkligen inte detta skulle ske.... nu ska ja böla lite för att orka gå vidare....han verka ju inte bry sig... eller så är han inte hemma för han skulle ha kompisar över idag... men ändå....känns B när de verkligen klickar till så bra men de var väl för bra för o vara sant...
    Jag är alltid försiktig med att klicka för mycket på nätet.. Man blir lätt besviken när man väl träffas irl om man klickat skitbra online... Hänt såååå mänga gånger så jag kan bli sådär så jag fegar ur när nån sån vill träffa mig.. Alltså nån jag haft superbra kontakt med på nätet.. Men ja.. jag träffar ofta folk ändå men försöker dra ner alla förväntningar till nästan noll... Vilket kan vara svårt..
  • Majuuu
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:02:44 följande:
    Är det något jag lärt mig så är det att om något känns som om det är för bra för att vara sant, då är det för bra för att vara sant, cyniskt, absolut, men vad mycket bakslag jag besparar mig.
    Håller med....
  • Majuuu
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 22:04:17 följande:
    Så var det för mig, tills för några veckor sedan, då började jag arbeta på att få dem att stanna uppe till 20:30 och sedan dess sover de länge på morgonen.Solig
    Med min storis kan man lyckas med det ibland, men lillisen är omöjlig.. Hon kan somna 22 o vaknar 6 iaf... Skrikandes
  • Majuuu
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:05:08 följande:
    Är väl så att det hänger på båda, är väl inte bara en persons fel ??, eller ??,  Skulle nån stressa fram, som ex, skulle jag oxo backa, o undra, men alla är vi olika , o tur är väl det
    Ja självklart.. Men jag syftade på alla killar sonen råkat ut för... Har varit en hel del puckon där kan jag lova....
    O detdär med att stressa fram nåt är läskigt.. Mitt lammkött jag dejtat började ju prata om att flytta hit till Västerås efter 3-4 dejter.... Jag kan ju lugnt säga att jag fick panik o tog ett stort kliv bakåt o ska prata ordentligt med honom imorn o dra ner honom på jorden ordentligt....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 22:09:53 följande:
    Oskyldig åh smickrare där
    Ja jag kan sånt oxå.....men bara ibland eller ska vi tom säga sällan....
  • Majuuu
    Singel Man skrev 2010-08-05 22:09:55 följande:
    Skulle just säga det.. finns ju dom ärliga, som är bra, , varför skall man misstro folk ?, men ifs vissa har lite svårt för sanningen ,både att ta den, eller säga / skriva den, men sånt märker man rätt fort, o då är det bye bye...
    Tyvärr finns det så himla många som ljuger o spelar spel... Dom förstör för dom ärliga... Skrikandes
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D