• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-08-05 00:04:58 följande:
    du har inte missat nåt

det är väl egentligen en sexdejts-sajt,

men det går ju att ställa in så att man söker seriöst, alltså inte just sex i första hand

problemet är att det lockar dit så otroligt mycket oseriöst folk.

och folk beter sig riktigt jäkla illa bakom ett tangentbord
    Ahaa... Typ som knullkompis eller knullkontakt eller vad sjutton det heter...
    Visserligen är det ju ungefär lika illa på "vanliga" dejtingsajterna ibland oxå.... Trots skrämsel-text... Men nu slipper jag ju det efetrsom jag avreggat mig.. Orkade inte med alla telefonnummer man fick o sexinviter från okända killar...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 00:10:49 följande:
    det är ganska tragiskt hur folk, främst killar beter sig bakom ett tangentbord på  dejtingsajter.
    Jepp.. dom förstör för dom som är seriösa... däremot har jag nog aldrig blivit kär i nån jag träffat via nätet... Vet inte om det är så att nätdejting egentlgien inte funkar för mig eller vad det är.. Hmmmmmm.... Obestämd
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 00:15:33 följande:
    jag kan bli intresserad av någon på nätet, men sen måste man ju träffas irl för att det ska kunna utvecklas.

men det är väl ytterst få som man verkligen lär känna,
    Ja intresserad kan jag oxå bli, men jag är väldigt mycket för att träffas ganska snabbt så man inte får för mycket av en egen bild av hur den personen är... då blir amn ju bara besviken oftast när personen är helt annorlunda än bilden man har i huvet...
    Har svårt för att bli intresserad o ännu svårare för att bli kär... Är ju så mycket som ska klicka o funka liksom..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 00:26:31 följande:
    Ja man ska träffas ganska omgående, det håller jag med om

ja det är inte helt lätt allt det där.
    Jepp..

Finns ju dom som hittar sitt livs kärlek via nätet... syrran hittade sin man via spraydate...
  • Majuuu

Nej ni... Nu ska jag sova... Lär bli väckt 6 som vanligt.... Skrikandes
    Jaja, jag får väl sova ut i helgen när jag är barnledig o än så länge sysslolös... Eller ja.. Lammköttet vill ju träffas, men jag ska nog avsluta detdär helt för jag kommer inte bli kär.. Har backat massor senaste veckan så han har nog en aning om vad som är på G...

Gonatt gullisar!!!
    Dröm bra drömmar om mig som vanligt!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!

• Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-05 00:31:57 följande:
    nepp.. hon har semster o kan ej ställa upp....så ja vet ej hur ja löser detta nu har inte sgat något till killen.. för allt känns sååå bra ivll inte göra han besviken
    Det går inte att få till nån minidejt hos dig efter din son somnat? Bara för att ses liksom o se om det kan bli nåt irl....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 00:33:54 följande:
    spray date ska visst vara bra, vet fler som träffats där
    Det har blivit så mycket sämre nu än det var på den gamla goda tiden..... Dejtingsajt-människorna har blivit giriga...
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 00:34:35 följande:
    trist att det blev så

god natt iaf
    Sånt är livet.. Han skrämde nog iväg mig eftersom han blev tokkär o började prata om flytt osv... O sen när jag backade så började han med att vara lite smått martyr... O sånt tål jag inte......

Hyvää yötä karvainen essu-mies!
    Haleja!
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 00:42:41 följande:
    han är ju inte så gammal ännu   Han lär sig

hyvä yötä kiusaaja mehiläinen
     Cool
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D