• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-08-05 00:57:44 följande:
    sonen somnar mellan 20-21 och han bor 2 h bort från mig med tåg
    och han hittar inte hem till mig..
    Ajdå.. Då var det lite värre...
    sonen08 skrev 2010-08-05 09:19:09 följande:
    reserv nr 12 har ja nuu ser mörkt ut
    Men 12 är bättre än 13...
    sonen08 skrev 2010-08-05 12:55:44 följande:
    Blir ingen dejt
    Neeeeeeeej vad tråkigt...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-05 13:18:24 följande:
    nepp nu är de inte exet som strular.. utan killen som ja ska träffa han har för mycket nu inför sitt jobb och så han känner att de blir för mycket o ses nu men han vill ses men ja jag vet inte...
    meh! Vilken skit....
    sugar rush skrev 2010-08-05 15:55:56 följande:
    Hjärta idag fyller min lilla terrorist 2 år!!!!!! Hjärta

fan för två år sen låg ja på bb o väntade på att få ont... o vips så va hon ute
    såå kul upplevelse!!!
    Misstänker att hon sover nu men du får gratta henne lite försenat från mig imorn... Du vet, mammas lite äldre nättvilling...
    figurehead skrev 2010-08-05 16:18:00 följande:
    de e en dobedidoo, de e en dobedidoo

jag menar dobi dobi dobi dobi dobedidoo
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-08-05 19:03:23 följande:
    ja ha köpt hem Ben&jerry glass.... Choclate chip cookie nånting... den ska ja trösta mig med ikväll.... min dotter borde vara HÄR med MIG.... för fan hon e snart två år.. o JAG SITTER UTAN HENNE NU!!!!

Gråter
    vilket knas...
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 20:43:14 följande:
    Det där gillade jag att läsa.

För ofta hör man föräldrar som säger nåt i sitil  "åh så skönt att vara barnledig"

Men om det nu är så skönt, varför skaffar man dem då?

Jag har all förståelse och respekt för att det är jobbigt med barn. Men det kanske man ska tänka på innan man avlar dem.
    Jag brukar oxå reagera på folk som tycker det är skönt att vara barnlediga o som dessutom inte har separerat från den andra föräldern.. Visst kan jag tycka det är skönt att få sova ut ibland eller göra nåt ensam men jag har ju varit föräldraledig i nästan 3 år o första 2 åren hade jag näst intill noll tid utan barnen.. Jag skulle helst av allt ha mina barn 100% men det går ju inte.. Då är jag bara ego.. Jag försöker göra så mycket som möjligt när dom inte är hemma så tiden går fort o så jag inte hinner tänka för mycket..
  • Majuuu
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 21:26:47 följande:
    Ok, nu har jag snokat runt och hängt i ett hörn av tråden och nyfiket och lite blygt Skämskollat in er men inte vetat om jag vågar ta steget fullt ut att skriva något, så nu hoppar jag in, om jag får?Tyst
    Självklart!!! Välkommen!!!
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-05 21:32:35 följande:
    japp nu skiter ja i vilket...han ignorerar mig på FB och på MSN så nu ger ja upp....
    Men vilken skit!!! Vad är det med alla killar egentligen? Var hittar du dom? Puckon!
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-08-05 21:39:15 följande:
    hello my evil twin
    Är jag ond? Oskyldig
  • Majuuu
    Banshee Queen skrev 2010-08-05 21:41:27 följande:
    På riktigt? Förvånad Tror du han skulle vara villig att komma hem och krypa ner i min säng så jag får krama honom, självklart endast iförd en peruk med flätor?Flört
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-05 21:42:11 följande:
    Japp de är ju de Han vill ha en kvinna som är redo för familjelivet hallooooo Nää ja är ute efter och parta och suuuupa eller inte de klickade som tusan vi pratade i 3 dygn sen pang så säger han att han har sååå mycket o göra... hmm jaja hans förlust får spana på killarna på högskolan om ja kommer in
    Det låter ju som han fegade ur...... Obestämd
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-08-05 21:43:12 följande:
    jag tror inte du vill det egentligen,

han är väldigt knepig och ganska feminin av sig,

men har fru och ett barn,

jag misstänker dock att han inte skulle tacka nej till en omgång på höskullen med tex Brad Pitt
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D