• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

sonen08 skrev 2010-08-06 16:17:10 följande:
    nej var rätt skönt o somna halv 11-11 igår utan problem hehe annars har de blivit runt 00-1 de 3 senaste dygnen och de är jobbigt.. komme ej prata med han i helgen knappt heller då han ska iväg till bakken imorgon.
    Ja tänk om man vore så smart nångång... Obestämd Har ju lagt mig runt 2 alldeles för många kvällar senaste veckan.... O vaknat tidigt alla dagar.. Måste skärpa mig lite innan skolan börjar..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-06 16:26:43 följande:
    ja kan vara uppe länge några kvällar men sen tar den ut sin rätta och då kan ja somna tidigt men ej för ofta..
    Jag är dålig på att lägga mig i tid alltid.. Behöver ha draghjälp till sängen..

Nej, nu ska jag diska lite innan jag får besök.

Ha en bra kväll!
    Kramisar!
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-08-06 21:27:21 följande:
    Han har dissat mig...Tagit bort mig från FB och nog även på MSN....jaja skiter i vilket nu... känns som de ändå inte hade funkat om vi bodde för långt bort trist... men han kunde ju förklarat för mig utan bara plocka bort mig... jaja.. livet går vidare...
    Men shit! Vilken skitstövel!!!!!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
    sonen08 skrev 2010-08-06 21:40:15 följande:
    De är ingen fara... finns inget o missa har bara snackat med en kanonkille heeeela denna veckan som nu igår idag dissat mig.....

Kommer hoppa ur tråden ett tag då ja ara fååår bakslag på alla killar ja träffar... kan lika väl leva ensam.....
    Inte får du hoppa ur tråden pga det.. Vi finns ju här för att stötta varandra.. Knasis.. Tänk inte så.
    Isnogood skrev 2010-08-06 21:55:31 följande:
    Du ska (om jag får bestämma) stanna kvar i den här tråden, skratta, gråta, skrika eller vad det nu är du känner för precis vid den aktuella stunden då du skriver ditt inlägg, tror det är fler än jag som tycker att det är ok att du är här o gör det

Jaa, du har din son, o livet är som det är, gäller bara att göra det bästa av situationen

Du skulle bara veta hur många gånger JAG "gått bet" då jag inte kännt att jag haft tid / pengar eller möjlighet att åka någonstans o gå på date el liknande...men man måste LEVA under tiden som man hoppas
    Håller med... Såååå många nitlotter man gått på, o även fått breaka andras hjärtan o även fått sitt eget hjärta krossat osv... Men jag ger inte upp... Visst kan man känna sig lite nere ibland, men jag får väl citera Nalle Puh igen:
    "Ingen kan vara nere med en ballong"
  • Majuuu
    Isnogood skrev 2010-08-06 22:26:10 följande:
    Vaför inte..?
    Du är singel...HEPP, kolla vad bra du passar in

Meeeeeeeeeeeeeeeen, snart blir jag också ledsen juh Gråter man måste inte va på dunderjakt för att vara här (hoppas jag) jag ser det mer som att skapa nya kontakter o prata med härliga människor

Några att prata av sig med om allt o ingenting
    Här passar ni alltid in.. Jag vill ha er här.. Så är det bara.. O jag kommer hänga här lääääänge...
  • Majuuu
    Fletcher Reed skrev 2010-08-06 23:57:39 följande:
    Jag har inga pengar, men alla flickor vill ha mig för att jag är så jävla het
    I know the feeling... dock inte flickorna som vill ha mig utan pojkarna..
  • Majuuu
    Banshee Queen skrev 2010-08-07 00:16:08 följande:
    I vilken ålder träder det stadiet in? Vill veta så att jag kan förbereda mig, är det när tuttarna hänger så man kan sätta fast pennor under dem, eller när man måste färga håret för att inte de grå håren ska synas?
    Jag måste färga håret pga mina gråa hår o det har jag fått göra några år nu... Så jag är väl 28 o tant.... Hmmmmm Obestämd
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-08-07 01:30:32 följande:
    Anmäler mig nog igen till "singelklubben" Men kan säga att just nu så är jag ganska så totalt odesperat efter karlar
    Jag säger detsamma... Eller ungefär iaf...
  • Majuuu

Så nu är jag ikapp, men jag hinner inte uppdatera så mycket eftersom jag ska slänga mig i bilen, åka förbi på maxi o köpa lite cola o annat bra att ha när man ska festa, o så hämta min AnnaFlikka o några flaskor vin o sen blir det lite party o skaka rumpan..

Det gick iaf bra igår o det känns bra. Vi ska vara vänner o det känns som vi båda menar det.. Han var här hela natten o vi pratade igenom allt o kramades massor. Det var ett väldigt bra avslut...

Så jag är heltids-singel igen men jag kanske inte är överdrivet redo för nåt seriöst liksom så jag får ta det lita lugnt med dejtandet så jag slipper ta snack med fler kära killar... Obestämd Oskyldig Drömmer Kyss

• Majuuu
    Banshee Queen skrev 2010-08-07 17:46:27 följande:
    Jag blonderar mig, då ser man inte de gråa håren lika tydligt. Flört (Inte för att jag har några Oskyldig)
    Mina brukar inte synas så bra om jag kommer ihåg att färga lagom ofta..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D