• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Aelwa skrev 2011-02-02 11:53:08 följande:
    Oj, rättar till själv innan jag får skäll
    Medlemslistan för tråden.
    1manswoman (sugar rush is coming back as soon as posible), bor i västernorrland, fruntimmer, 24 år, 1 dotter jobbar som Usk:a inom hemtjänst än så länge...
    Aelwa, 25årig tjej som bor i Skåne just nu, 3 barn som är 8, 6 och 3 år. På dagarna hänger jag på universitetet och pysslar med min D-uppsats!
    Cee, Bor i NÖ Småland, 33 årig quinna, ensam på heltid m dotter 4 år, jobbar i djuraffär, 3 hundar (cavalierer)
    Jejosa, Örebro, 37år, en tant med 3 killar (i år 15, 10 o 8). Jobbar som it-konsult.
    MrC, Sollentuna, 38 år och man är jag, 1 dotter på 5 år. Jobbar som skattejurist.

Sådär!
    Fniss Fniss Flört
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-02-02 11:56:50 följande:
    Ni är ju 300% mer än östgötarna
    cajsasmamma skrev 2011-02-02 11:58:15 följande:
    Bra med en som har ungefär samma syn på barnuppfostran som jag... jag klubbar min dotter varje kväll så hon somnar snabb och smidigt!!
    cajsasmamma skrev 2011-02-02 12:01:23 följande:
    Medlemslistan för tråden.
    1manswoman (sugar rush is coming back as soon as posible), bor i västernorrland, fruntimmer, 24 år, 1 dotter jobbar som Usk:a inom hemtjänst än så länge...
    Aelwa, 25årig tjej som bor i Skåne just nu, 3 barn som är 8, 6 och 3 år. På dagarna hänger jag på universitetet och pysslar med min D-uppsats!
    Cajsasmamma , bor mellan Mjölby/Mantorp , kvinna 28år, 1dotter på 7år. Jobbar med hästar
    Cee, Bor i NÖ Småland, 33 årig quinna, ensam på heltid m dotter 4 år, jobbar i djuraffär, 3 hundar (cavalierer)
    Jejosa, Örebro, 37år, en tant med 3 killar (i år 15, 10 o 8). Jobbar som it-konsult.
    MrC, Sollentuna, 38 år och man är jag, 1 dotter på 5 år. Jobbar som skattejurist
    håller på o gräddar pannkakor..o jag vet hur det brukar få i kombination m datorn :S Så blir bara tummen upp o inte en massa tjöt Tungan ute
  • Cee
    jejosa skrev 2011-02-02 12:17:23 följande:
    här blir det ostkaka... har precis landat hemma... de ogillade min ögoninflammation på kontoret Obestämd
    MEH!! Vilka fjantar.. men skönt för dig att få ta igen dig lite..tror nog din kropp mår bäst utav det {#emotions_dlg.flower}
  • Cee
    Aelwa skrev 2011-02-02 12:20:36 följande:
    Jag kanske borde ha låtit bli att ändra med andra ord? haha
    AHA! E det sååå man går tillväga för att få till det Tungan uteDrömmer
  • Cee
    jejosa skrev 2011-02-02 12:17:23 följande:
    här blir det ostkaka... har precis landat hemma... de ogillade min ögoninflammation på kontoret Obestämd
    Själv ska jag äta quinoa, halloumi o ungsstekta grönsaker/rotfrukter m rosmarin o vitlök *slurp* rester från gårdagen middag.. jag skippar gärna pannkakorna känner jag :P
  • Cee
    jejosa skrev 2011-02-02 12:34:02 följande:
    låter gott o väldigt husligt...
    jag är rutten i köket Skäms
    Jag e VÄRDELÖS i köket.. men det där e juh snabbmat :P Lätt att tillaga.. bara att koka quinoan m en buljongtärning.. Fryst broccoli/morot/blomkåls blandning o så lite lökklyftor o paprikaskivor o vitlöksklyftor i ungsform m lite rosmarin o olja på... o så steka lite halloumi i panna.. smidigt men GOTT o nyttigt =)
  • Cee

Nu ska jag ta med hundar o dotter o ge oss ut i solen lite... en liten mjukstart så hoppas vi på dagis i morgon.. själv MÅSTE jag jobba i morgon då chefen åker bort tors till sön :S Så vet i katten hur jag ska lösa det annars :S Men gumman verkar som hon ska vara frisk nu =)

Kram så länge!!

• Cee
    Aelwa skrev 2011-02-05 20:23:29 följande:
    Jag vet inte vem du är men tycker det är patetiskt att du känner att du behöver hävda dig på detta sätt. Sätt dig i ett hörn hemma och sura istället och låt oss andra ha en trevlig kväll.

Jag ska snart på bio med syrran sen kanske ta en öl ute :) Vi har ätit indisk mat här tidigare, såååå gott :) Hoppas ni andra har en trevlig kväll.
  • Cee
    1manswoman skrev 2011-02-05 21:20:14 följande:

ja ha inte sett på melodikrysset alls... e ju så jävla dåligt så de finns inte...
    funderar dock på vad man ska se sen..

antingen action eller snyft.... va röstar ni för??

kan föruspå att 3 av 4 kommer rösta action... o ja kommer ialla fall börja me den

O jag som skulle rösta snyft Tungan ute

Gick det bra med flytten gumman????

KRAAAM Hjärta
  • Cee
    LitenMan skrev 2011-02-05 21:34:37 följande:
    massa film på tv´n idag ( som jag inte har Oskyldig)
    Inget som lockade mig tyvärr Obestämd hade velat se ngn söt romantisk komedi..för att fly verkligheten lite Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D