-
Mhhhmm...precis..o du har juh patent på honom!!! ;P1manswoman skrev 2011-02-08 21:04:18 följande:Mäh.. ja ha ju patent på allt med sugar ju
-
SkäggBiffen skrev 2011-02-08 21:04:55 följande:*Slänger kläderna och smetar i mig i milda culinesse och visslar*
NU DÅ!?!?!?!!?!?!
500 kr/st!!!!!! -
DIG så klart gumman... han sa juh att han inte giller socker för han inte e ngn kanibalgeting... men sa att jag trodde nog att han gilla att slicka lite på dig iaf..så sööööt som du e sugerbabe!! <31manswoman skrev 2011-02-08 21:06:10 följande:slicka på vem??
-
Anything for you hun'!!1manswoman skrev 2011-02-08 21:08:06 följande:men jag da.. ja få väl familjerabatt va :p
-
*hehehehe..hålla era små lekar för er själva... blanda inte in migSkäggBiffen skrev 2011-02-08 21:09:16 följande:HAHAHA... va i helv.....
Sugar... Visst fan passar jag i Milda? -
Jssssååååå??? Räcker du inte till.... stackarsSkäggBiffen skrev 2011-02-08 21:15:13 följande:Vi leker med stora och hårda leksaker
-
Tack stumpan1manswoman skrev 2011-02-08 21:16:52 följande:såklart
o om du behöver nått som kommunen har att erbjuda nån gång så... säj ba till
Näääähäää..nu går jag upp i taket på FL, så seeeegt det är i kväll :S Bara hänger sig...
Så säger godnatt.. ska krypa ner med mina tre små voffsingar o se om det e ngt att titta på på tv... o försöka glömma allt vad grodor heter!!!
Natti natt sötnosar..o ta't lugnt med smöret -
Ja...paddor kan man juh inte ens slicka på1manswoman skrev 2011-02-08 21:23:21 följande:me don´t like grodor.... o paddor e ju fan ännu värre... hua hua...
sov gott darling
Natti natt sötstumpan -
OJOJOJOJ!!! Nu har helvetet frusit till is!!!!! För grodan ringde kl 21!! o undra om jag ville att han skulle komma bort med ett par filmer som vi kunde titta på!!.. :-O
Kul att han anstränger sig LITE... men det är FÖR lite... jag har redan gjort mig av med honom 75 ggr i mitt huvud senaste 1½ v då jag nästan bara fått sms som enda kontakten.. :S Känns som detta bara gör att det drar ut på tiden tills vi kommer dit... men e väl så att jag inte vågar hoppas längre, har tappat tron på det här... Men men..får ge honom en chans..han var juh inne med sonen på mitt jobb i dag med iofs =)
Ja,ja.. panikstäda, fixa till mig lite...o huuumm..man kanske skulle ta på sig kläder också, eller kanske inte ;P
Hoppas ni alla andra har det gott o bra o mys o trevligt o roligt o alldeles alldeles UNDERBART!!
PUSS på er!!! <3 -
Tjosan! Kul att det är lite folk här i kväll... mkt nytt med Välkomna till alla jag inte sagt det till förut
Allt väl med alla??