• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2011-02-02 10:19:56 följande:
    Jag ska iaf segla in i duschen...... snart kommer S på besök..... Drömmer
    MYYYS MYYYS MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!!!
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-02-02 10:21:38 följande:
    Hello bruden
    Cee skrev 2011-02-02 10:05:58 följande:
    Morrn morrn vännen!!!

Vad e det du jobbar med??
    Jobbar med att träna hästar !! (väldigt enkelt förklarat)
    AHA!! O jag som fått för mig att du jobbade hemifrån m ngt med data Tungan ute 
  • Cee
    1manswoman skrev 2011-02-02 10:24:48 följande:
    ja hon ska ju de
    ska byta lägenhet till en perfekt lägenhet
    perfekt va !!

va skönt att du ha pratat me han ialla fall.. de behövdes ju för o bestämma va ni skulle göra.. hoppas att de håller i sig ialla fall.. de e inte kul att bli tagen för given...

tjejkompisen verkar ju lite wierd... hon kunde ju ha sagt nånting ialla fall... vad som helst.. men att bara låtsas som ingenting de funkar ju inte... sånt funkar aldrig...
    AHA! En perfekt en... ja sådana får man juh inte missa Hoppas du kommer trivas där nu då O att flytten går hyfsat smidigt..men du kan väl det där nu Tungan ute

Ja du..jag tror fortfarande inte att det kommer gå vägen med grodan i slutänden :/ han är väldigt fin på insidan.. o utsidan ;P men tror han har för långt kvar o att vi lever för olika liv.. tyvärr för oss båda.. Men vill ändå låta honom få en chans, så han vet vad jag vill o inte känner sig lurad för att jag helt plötsligt fått nog.. Han har iaf lagt ner FB skrivandet *hehe.. han tog jätteilla vid sig när jag förklarade hur jag kännt när han skrivit till den andra men inte mig osv.. var inte alls hans mening... o hanf rösöker.. men det är inte tillräckligt för mig, o jag kan ge det liite tid till..men har redan gått sååå lång tid när jag nöjt mig.. så jag kommer ledsna snart om det inte sker stora förändringar, lite tecken på kärlek... o det kommer nog inte tyvärr...  Men men.. då har vi försökt iaf..

Ja du..väninnan.. Känns som en dålig relation som man levt i.. har gjort mig av med ex när de beter sig så, för att man inte kan leva så... utan att prata ut o utan att den andre kan be om förlåtelse o erkänna... så undrar just hur det här kommer sluta..just nu kan jag inte tänka på henne utan att känna olust.. o jag har liksom inget att ge till henne just nu...
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-02-02 10:26:46 följande:
    då är ni 3st från småland... och jag är själv ifrån Östergötland , så ja ni är många
    *hahahahahahahahahahaha.... ja,ja.. massor e vi Tungan ute
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-02-02 10:27:57 följande:
    Wow va häftigt

har du ungen i ett akvaium ??
    O ja.. så mkt smidigare så, att ha koll på henne Tungan ute
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-02-02 10:29:32 följande:
    hehe... jag jobbar "hemma" hos min pappa... och jag bestmmer när jag jobbar... så det blir väldigt mkt dator ibland...
    Aha... ja men då så,,, så kanske jag iaf inte hade fått helt fel vibbar då iaf :P
  • Cee
    MrC skrev 2011-02-02 10:33:08 följande:
    Det kommer, det kommer nog ska du se!
    cajsasmamma skrev 2011-02-02 10:13:55 följande:
    Det tror du bara

Ja du vet att jag har rätt :-P
    Haha ja okej då!Hennes främsta arbetsredskap är piskor... you do the math! Förvånad
    Cee skrev 2011-02-02 10:27:06 följande:
    AHA!! O jag som fått för mig att du jobbade hemifrån m ngt med data Tungan ute 
    Du tänker på J va?

Ja, förresten... vad jobbar alla med?
    Borde vi inte göra en "medlemslista"?
    Nick, bostadsort, kön/ålder, barn, yrke/jobb, osv.... max 2 rader.
    MM..tycker också vi borde ha en medlemslista GREAT Idea!!
  • Cee
    1manswoman skrev 2011-02-02 10:43:30 följande:
    Ok, ja börjar me medlemslistan

1manswoman (sugar rush is coming back as soon as posible), bor i västernorrland, fruntimmer, 24 år, 1 dotter
    jobbar som Usk:a inom hemtjänst än så länge...

that´s all folks....
    1manswoman (sugar rush is coming back as soon as posible), bor i västernorrland, fruntimmer, 24 år, 1 dotter

Cee, Bor i NÖ Småland, 33 år, ensam på heltid m dotter 4 år, jobbar i djuraffär, 3 hundar (cavalierer)
  • Cee
    MrC skrev 2011-02-02 10:52:23 följande:
    Medlemslistan för tråden.
    Cee, Bor i NÖ Småland, 33 år, ensam på heltid m dotter 4 år, jobbar i djuraffär, 3 hundar (cavalierer)
    MrC, Sollentuna, 38 år och man är jag, 1 dotter på 5 år. Jobbar som skattejurist.
    *hehe..kanske skulle klämma in att jag en quinna så det inet blir ngr förvecklingar ;P
    Cee, Bor i NÖ Småland, 33 årig quinna, ensam på heltid m dotter 4 år, jobbar i djuraffär, 3 hundar (cavalierer)
    MrC, Sollentuna, 38 år och man är jag, 1 dotter på 5 år. Jobbar som skattejurist.
  • Cee
    MrC skrev 2011-02-02 11:09:21 följande:
    Typiskt att Jejosa skulle förstöra för Cee direkt Flört
    Jag fixar!

1manswoman (sugar rush is coming back as soon as posible), bor i västernorrland, fruntimmer, 24 år, 1 dotter jobbar som Usk:a inom hemtjänst än så länge...
    Cee, Bor i NÖ Småland, 33 årig quinna, ensam på heltid m dotter 4 år, jobbar i djuraffär, 3 hundar (cavalierer)
    Jejosa, Örebro, 37år, en tant med 3 killar (i år 15, 10 o 8). Jobbar som it-konsult.

Obs! Bokstavsordning...
    Hehehee TACK! Du e en riktigt gentleman!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D