• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

1manswoman skrev 2011-02-02 09:37:03 följande:
    hello beautiful people....
    PUUUUSSS gumman!!!!!! Hjärta
  • Cee
    1manswoman skrev 2011-02-02 09:49:01 följande:
    Solig hello darling....

Allt väl gumms??
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-02-02 10:04:51 följande:
    God Morgon gott folk

Nu är det frukost-time och sen jobb igen!!!!
    Morrn morrn vännen!!!

Vad e det du jobbar med??
  • Cee
    jejosa skrev 2011-02-02 10:06:47 följande:
    haha... jajo men lön vill man ju ha ;P
    Tsss..du tänker bara på pengar du!! Finns andra saker här i världen som e mkt viktigare!! Tungan uteFlört
  • Cee
    jejosa skrev 2011-02-02 10:07:38 följande:
    jajo... jag hyser hopp om fredagens luftning av bilen Drömmer

det känns som om ögat blivit liiiite bättre iallafall
    *Håller tummarna!!!!!!
  • Cee
    1manswoman skrev 2011-02-02 10:11:02 följande:
    toppen
    håller på me flyttkaoset nu, ska åka iväg me lite kartonger idag tänkte ja...
    hämtade nycklarna igårkväll

hur e de me dig
    MEH..ska hon flytta nu igen?!!! Gjorde inet du det i höstas??? eller våras kanske det var??

Jodå.. jag reder mig.. har samtalat m grodan o han tar iaf åt sig o förstår o försöker även om han ännu inte är redo.. så det ska han ha cred för =) Men tror jag tröttnat på det hela.. men vill juh inte svika honom heller när han försöker.. så han får väl lite tid till, nu när han anstränger sig (vilket innebär att han hör av sig nästan varje dag på iaf ngt sätt, och faktiskt hörde av sig redan kl 21 en kväll o undrade om jag ville se en film som han hade fixat o så hade han med chips också, Kors i taket!! ;P)

Väninnan klarar jag inte av för tillfället... gillar INTE att bara svälja o inte tala ut o inte ens få en ursäkt... o vet att jag borde funnits där för henne nu i veckan, men jag klarar bara inte av att inte låtsas om ngt o skriva kram o gullegull när jag inte känner så.. Hade hon hört av sig o velat prata om det som e jobbigt för henne så hade jag givetvis lyssnat o brytt mig, men har ingen ork att ta initiativet själv... :S
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2011-02-02 10:11:53 följande:
    se......segla?

PRECIS!!! Tungan ute
  • Cee
    jejosa skrev 2011-02-02 10:15:44 följande:
    hehe... idag har jag sett till att det kommer in extra pengar på kontot med... har rekommenderat en fd rival så han nu är kollega... de pengarna sitter fint sen i slutet på feb... ska allt shoppa lite kläder åt mig o mina killar
    Härligt härligt!!

Själv får jag 8500 kr extra i morgon på kontoto!! För att jag fått alldeles för lite bostadsbidrag 2009 Tungan ute

Synd bara att det finns såå mkt hål att stoppa dem i... men gumman fick iaf ett nytt akvarium..var såå skönt att slänga ut hennes gamla trasiga
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-02-02 10:16:45 följande:
    Jag har alltid rätt Solig
    Finns det så många från Småland här?? Det har jag missat. Trodde MP o jag fortfarande var ensamma.. o ja..AC förståss
  • Cee
    jejosa skrev 2011-02-02 10:18:20 följande:
    precis... jag tjatar men.... 2011 is the year it happens o hittills har året börjat kalasbra
    Jag väntar fortfarande på det där uppsvinget..men litar på er o era förutsikter Flört
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D