1manswoman skrev 2011-02-02 10:11:02 följande:
toppen
håller på me flyttkaoset nu, ska åka iväg me lite kartonger idag tänkte ja...
hämtade nycklarna igårkväll
hur e de me dig
MEH..ska hon flytta nu igen?!!! Gjorde inet du det i höstas??? eller våras kanske det var??
Jodå.. jag reder mig.. har samtalat m grodan o han tar iaf åt sig o förstår o försöker även om han ännu inte är redo.. så det ska han ha cred för =) Men tror jag tröttnat på det hela.. men vill juh inte svika honom heller när han försöker.. så han får väl lite tid till, nu när han anstränger sig (vilket innebär att han hör av sig nästan varje dag på iaf ngt sätt, och faktiskt hörde av sig redan kl 21 en kväll o undrade om jag ville se en film som han hade fixat o så hade han med chips också, Kors i taket!! ;P)
Väninnan klarar jag inte av för tillfället... gillar INTE att bara svälja o inte tala ut o inte ens få en ursäkt... o vet att jag borde funnits där för henne nu i veckan, men jag klarar bara inte av att inte låtsas om ngt o skriva kram o gullegull när jag inte känner så.. Hade hon hört av sig o velat prata om det som e jobbigt för henne så hade jag givetvis lyssnat o brytt mig, men har ingen ork att ta initiativet själv... :S