• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2011-02-01 16:43:37 följande:
    Ytterligare en sån där dag som skenat.... suck..... men haft det underbart trevligt iaf Drömmer
    Niiiiice
  • Cee
    jejosa skrev 2011-02-01 17:13:46 följande:
    hej hopp...

ögoninflammation är underbart... inte... jaja, är man förkyld så är man - jag kommer vara lagom läcker till helgen Obestämd
    Men då..så tråkigt :S Hade själv ngn konstig släng förra veckan med svullna ögon :S Mindre tjusigt men det gick juh över iaf

Hoppas du kryar på dig snart gumman!
  • Cee
    ZebraMyran skrev 2011-02-01 17:28:56 följande:
    Haha, sicken tråd ni har! =)
    The BEST!!
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-01 17:53:02 följande:
    Det är ju februari och snart är våren här .
    Mmmm..nu börjar allt tom jag längta lite efter våren..men äsch..klarar allt av vintern ett tag till
  • Cee
    MysTic PrincesS skrev 2011-02-01 18:25:03 följande:
    Kladdkaka hade inte suttit fel...... efter en tripp på vågen idag så kan jag synda med en liiiiiiiiten bit iaf
    Själv har jag VAB-panik snart!! GRRR!! Så nu tar jag febergumman o åker ner till netto o köper glass o strutar o strössel.... NGT roligt måste man juh få ha när man ska sitta hemma så här!! Tur att jag har mammas bil ;P
  • Cee
    princecharm skrev 2011-02-01 22:46:19 följande:
    Med över 51 000 inlägg på lite mer än ett halvår vill man inte annat än ta sig an diskussionerna på denna tråd Cool .. haha, blev till och med medlem just på grund av denna tråd Flört . Så var e brudarna då? Jag har Chips Skål
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-02-01 22:34:40 följande:
    jepp det had ejag.. var påbegravning för en familjebekant idag...
    Vad jobbigt gumman.... men alltid skönt att få ta farväl o göra ett avslut... KRAAAM gumman! Hoppas det känns lite bättre idag! Hjärta
  • Cee

SUCK! Nu är jag så där osynkad igen :S..eller hum..NI är så där osynkade så ni inte e online när jag e det SkrikandesTungan ute Låter mkt bättre så i mina öron Tungan ute

• Cee
    jejosa skrev 2011-02-02 09:06:41 följande:
    hehe... jag är online men måste ju jobba med... bossen gnäller o vill ha in tidrapporten... Skrikandes
    TSSSSSsssssssssssss...du får juh se till att prioritera rätt gumman!! MIG mao Tungan uteFlört
  • Cee
    jejosa skrev 2011-02-02 09:07:32 följande:
    hehe... jag föredrar annat framför sova med - men en envis förkylning sätter stopp för det... är nu inne på kopp no3 med ljuvligt kaffe
    Är det något bättre med förkylning och ögon idag?
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D